نماد آخرین خبر

مرد محبوب عکاس‌ها، علی بیرو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مرد محبوب عکاس‌ها، علی بیرو

ورزش 3/بیرانوند در آخرین ماه تابستان پرماجرایش با روحیه به اردوی تیم ملی اضافه شده و با ژست‌هایش سوژه عکاسان شد.مرد محبوب عکاس‌ها، علی بیرو

 لیست ۲۶ نفره تیم ملی ایران برای دو دیدار با قرقیزستان و امارات در حالی اعلام شد که علیرضا بیرانوند برای اولین بار به عنوان «بازیکن تراکتور» به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد.

او که تنها چند روز پس از قهرمانی فصل گذشته با پرسپولیس درگیر ماجراهای فسخ با سرخ‌ها شد و  با سر‌ و صدای زیادی مثل ترابی و اسماعیلی‌فر به تراکتور ملحق شد، حالا فارغ از آن همه غوغاها در اردوی تیم ملی به سوژه محبوب عکاسان تبدیل شده است.

دروازه‌بان اول تیم ملی ایران و مرد مورد اعتماد قلعه‌نویی علیرغم حواشی عجیب و غریب و زیادی که پشت سر گذاشت حالا با بالاترین روحیه ممکن در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند.

حالا باید دید عملکرد شماره یک باروحیه ایران در قفس توری تیم ملی بعد از یک تابستان پرماجرا، مقابل قرقیزستان و امارات (در صورت حضور در ترکیب) چگونه خواهد بود.‌ گلر بلند قامتی که در تمرینات با ژست‌هایش سوژه به عکاسان می‌دهد و تلاش می‌کند در بازی‌ها با واکنش‌هایش تصاویری جذابی از خود به جای بگذارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره