نماد آخرین خبر

امباپه: سه بازی گل نزدن روی دوشم سنگینی می‌کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امباپه: سه بازی گل نزدن روی دوشم سنگینی می‌کرد

ورزش 3/امباپه می‌گوید سه هفته گل نزدن بار سنگینی روی دوشش بوده و از شکستن طلسم گل نزدن در لالیگا ابراز خوشحالی کرد.امباپه: سه بازی گل نزدن روی دوشم سنگینی می‌کرد

 امباپه با دو گل اول خود در لالیگا، سه امتیاز را برای رئال مادرید در مقابل رئال بتیس به ارمغان آورد. تیم کارلو آنچلوتی در شکستن دیوار دفاعی حریف که فرصت‌های خوبی هم داشت اما در نهایت تسلیم شد، به مشکل خورده بود اما امباپه با دو گلش پیروزی را به دست آورد. والورده و براهیم دیاز نیز با عملکرد درخشان خود یکی دیگر از دلایل برد مادریدی‌ها بودند.

امباپه پس از بازی گفت: «این یک لحظه بزرگ است، امیدوار بودم که در این ورزشگاه افسانه‌ای، بهترین ورزشگاه جهان، گل بزنم. اما مهم‌ترین چیز پیروزی بود، بعد از آن بازی با لاس پالماس دیگر فقط پیروزی مهم بود، بازی سختی بود اما ما رئال مادرید هستیم.»

او درباره گل خود گفت: «براهیم، رودریگو و والورده حرکت را شروع کردند، حتی نمی‌دانم چگونه بگویم که چه کاری انجام دادند، من آنجا بودم، احساس کردم که توپ به من می‌رسد و سپس گل زدم.»

امباپه درباره کسب اعتماد به نفس گفت: «ما نیاز داشتیم که مقابل تیم‌های بزرگ پیروز شویم تا اعتماد به نفس پیدا کنیم، اما فراموش نکنیم که فعلا در ماه اوت هستیم، ما به اعتماد به نفس نیاز داریم، باید با هم باشیم و پیروز شویم، زیرا تیم‌های دیگر هم پیروز می‌شوند.»

او درباره وضعیت خودش گفت: «من در وضعیت خیلی خوبی هستم، از زمانی که آمدم گفته‌ام، خوشحالم، هواداران به من محبت زیادی می‌کنند، حتی وقتی گل نمی‌زدم هم عشق آنها را حس می‌کردم. سه بازی گل نزدن برای بقیه ممکن است کم باشد اما برای من زیاد است و بار سنگینی بر روی دوشم گذاشته شده بود. اعضای باشگاه و هواداران در این مدت با من بودند. آنها به من اعتماد به نفس می‌دهند تا همه توانم را برای این باشگاه و این لوگو به کار بگیرم.»

امباپه با تشویق ایستاده هواداران از زمین خارج شد. او در این باره گفت: «این یک رویا است که اینجا باشم، امیدوارم بیشتر گل بزنم و بیشتر تشویق ایستاده را ببینم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره