نماد آخرین خبر

پشیمانی اسپالتی؛ یک ایتالیای جدید می‌سازم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پشیمانی اسپالتی؛ یک ایتالیای جدید می‌سازم

ورزش 3/ لوچانو اسپالتی قصد دارد پس از تجربه حذف تلخ ایتالیا در یورو 2024 تیم جدیدی تشکیل بدهد و به همین دلیل برخی از بازیکنان را کنار گذاشته است.
این سرمربی که مسئولیت ناکامی در یورو را پذیرفته، تایید کرد که قصد دارد نگرش جدیدی در تیم ملی داشته باشد تا نتایج بهتری کسب کند.
ایتالیا باید در مسابقات مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا مقابل فرانسه و رژیم صهیونسیتی قرار بگیرد. پیش از این بازی‌ها این مربی در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران ایتالیایی پاسخ داد.
اسپالتی در نشست خبری ابتدا با سوالی درمورد ارزیابی مسابقات یورو 2024 روبه‌رو شد و گفت: "دلایل زیادی وجود داشت. همیشه عوامل مختلف زیادی وجود دارد، هرگز در چنین تورنمنت‌هایی فقط یک دلیل وجود ندارد. تابستان بدی داشتم، تابستان بسیار بدی! وقتی درمورد ناکامی در یورو صحبت می‌کنیم، باید در تحلیل خود دقیق‌تر باشیم، چون به نظرم، این فقط به بازی مقابل سوئیس که بسیار بد بودیم، مربوط می‌شود.
ما مقابل اسپانیا هم بد عمل کردیم، تحت فشار قرار گرفتیم، اما پیروزی اسپانیا، بازی بد ما را در مقابل آن‌ها کمی کمرنگ می‌کند. در بازی مقابل سوئیس اما از نظر نگرش بسیار بد بودیم، ما تسلیم شدیم. من در قبال آنچه رخ داد، احساس مسئولیت می‌‌کنم"

نقش بازیکنان؟
هر اتفاقی که بیفتد صددرصد به عهده من است، در این صورت ممکن است یک درصد تقصیر را به گردن کادرم بیندازم، اما بازیکنان از این موضوع معاف هستند. احتمالاً فشار زیادی به آن‌ها وارد کردم و این فرصت را ندادم که از تجربه بازی با پیراهن ایتالیا لذت ببرند. من باید مراقب نکات جدید باشم یا سعی کنم پیام جدیدی بدهم. باید اولین کسی باشم که باور می‌کنم نسبت به آنچه در گذشته نشان داده‌ایم، قدرت متفاوتی داریم. اولین کسی هستم که نمی‌خواهم در برابر مشکلات تسلیم شوم و باید به کاری که در حال انجام است، ایمان داشته باشیم. بازیکنانی که در آلمان با من بودند مسئولیتی ندارند و آن‌هایی که در خانه ماندند هم مسئول نیستند.
آینده ایتالیا؟
اکنون صفحه جدیدی را ورق می‌زنیم و از این به بعد، باید بیشتر به هویت خود فکر کنیم. به نظرم اکنون زمان آن است که چیز متفاوتی را امتحان کنیم. این به ناچار به معنای حذف برخی از بازیکنان است. قصد دارم یک گروه جدید، یک تیم جدید ایجاد کنم، به آن‌ها فشار کمتری وارد کنم و امیدوارم آن‌ها حس زیبای پیراهن آتزوری را بیشتر احساس کنند.
غیبت فدریکو کیه‌زا؟
من و کیه‌زا صحبت کردیم و ارزیابی منصفانه‌ای داشتیم. قرار بود او را به عنوان یک بازیکن اضافی بیاورم و در بازی‌ها شرکت نکند. او به من گفت که با باشگاه جدیدش صحبت کرده و باید تمرینات آماده سازی خاصی را با آن‌ها انجام دهد.
دعوت از ساندرو تونالی؟
از طرف دیگر تونالی به طور منظم تمرین می‌کرد. او بازیکنی است که ما به او ایمان زیادی داریم، بنابراین او همراه ما حضور خواهد داشت. او یکی از بازیکنانی است که احتمالاً بیش از هر کس دیگری در این دوره اخیر با او صحبت کرده‌ام، او خیلی روی رفتارش فکر کرده و این دلیل دیگری است که او را همراه خودمان داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره