نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرسپولیس و رایزنی مالی با امبایه نیانگ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیس و رایزنی مالی با امبایه نیانگ

ورزش 3/از ساعاتی پیش گمانه‌زنی برای انتقال امبایه نیانگ به صورت جدی دنبال شده و گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق مالی با این ستاره سنگالی است.
پرسپولیس برای آخرین سهمیه خارجی خود سورپرایز ویژه‌ای در نظر گرفته است و از ساعاتی پیش بحث مذاکره با امبایه نیانگ به شکل جدی‌تری دنبال شده است.
امبایه نیانگ ستاره ۲۹ ساله سنگالی - فرانسوی که کارنامه درخشانی دارد و در چهار لیگ مطرح ایتالیا، فرانسه، انگلیس و ترکیه نیز حضور داشته و تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیز در کارنامه وی دیده می‌شود، جدیدترین گزینه‌ای است که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس روند مذاکرات با وی را به صورت جدی دنبال می‌کند.
با این حال نیانگ که سابقه بازی در تیم‌های مطرحی مثل میلان ایتالیا، امپولی، تورینو، آدنا اسپور ترکیه، الاهلی عربستان، بوردو فرانسه و… را نیز در کارنامه دارد بعد از حضور در رده پایه‌های فرانسه، برای سنگال به میدان رفت و گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در آخرین روند مذاکرات خود با این بازیکن سه پسته در حال رایزنی بر سر مسائل مالی قرار دارد.
پیش از این کنسرسیوم بانک‌ها به عنوان مالک باشگاه و همچنین دو اسپانسر پرسپولیس، وعده داده بود در صورتی که باشگاه با ستاره قابل توجهی به توافق در روند مذاکرات دست یابد، آنها همکاری برای پرداخت قراردادش را شکل خواهند داد و باید دید اکنون این شرایط فراهم خواهد شد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره