نماد آخرین خبر

منوچهری: تراکتور پتانسیل قهرمانی دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
منوچهری: تراکتور پتانسیل قهرمانی دارد

ورزش 3/امین منوچهری پیشکسوت باشگاه استقلال که در تیم ستارگان دهه شصت پا به توپ شده، معتقد است استقلال که در فصل جدید مهره‌های ارزشمندی در اختیار دارد، باید از حمله به حریف فرضی پرهیز کند و تمرکزش روی کار خودش باشد.
*لیگ برتر را دنبال می‌کنی؟ 
بله صد در صد، ما جدا از فوتبال نیستیم و با فوتبال زندگی می‌کنیم؛ طبیعتا تمام اتفاقاتی که افتاده را رصد کردیم.
*شرایط استقلال را چگونه می‌بینی؟
استقلال امسال مهره‌های خوبی را در اختیار دارد و امیدوارم که بتوانیم از این بازیکنان استفاده بهینه داشته باشیم و تمرکزمان روی تیم خودمان باشد. بهانه‌جویی را کنار بگذاریم چون هواداران خسته می‌شوند و صبرشان تمام می‎‌شود اینکه بخواهیم یک روز با مدیر، یک روز با داور، یک روز با بازیکن نداشتن و ... درگیر شویم درست نیست. استقلال در هر صورت شخصیت بزرگی دارد و امیدوارم با در اختیار داشتن این بازیکنان خوب به دشمن فرضی حمله نکنیم و روی مسائل فنی تیم خودمان تمرکز داشته باشیم که نتیجه بگیریم.

*ارزیابی‌ات از نقل و انتقالات این فصل و جابجایی ستاره‌ها چیست؟
نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که فاصله زیرساختی فوتبال ما با فوتبال عربستان خیلی زیاد شده اما از لحاظ فنی آن‌ها بالاتر از فوتبال ایران نیستند. ولی مشکل این است که از لحاظ زیرساختی با آن‌ها خیلی فرق داریم؛ ما قرار است در استادیومی که اصلا شرایط بازی ندارد میزبان رونالدو باشیم. حالا باید در میان اینهمه پولی که در نقل و انتقالات خرج می‌شود، به زیرساخت‌ها هم توجه کنیم. من فکر می‌کنم با سرریز این اعداد و ارقامی که در نقل و انتقالات خرج می‌شود، می‌توان یکی دو استادیوم هم ساخت.
*فصل جدید VAR هم به فوتبال ما آمد، اما حواشی زیادی داشت.
ما هنوز آموزش استفاده از آن را نداریم و فکر می‌کنم باید داروان و سرپرستان و همه کسانی که لازم است، آموزش‌های لازم را در خصوص VAR ببینند و اتفاقاتی که در این چند هفته شاهدش بودیم را نبینیم.
*پیش‌بینی‌ات از قهرمان لیگ؟
الان که خیلی زود است اما به نظرم تراکتور تا الان شخصیت خوبی از خودش نشان داده و پتانسیل قهرمانی دارد اما من همیشه امیدوارم به قهرمانی استقلال.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره