نماد آخرین خبر

امباپه از قبل بازی می‌دانست گلزنی می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امباپه از قبل بازی می‌دانست گلزنی می‌کند!

ورزش 3/ رئال مادرید در هفته چهارم رقابت های لالیگا با نتیجه ۲-۰ از سد رئال بتیس گذشت تا با هشت امتیاز در تعقیب بارسلونای دوازده امتیازی باشد. بی شک بزرگ ترین نکته این دیدار، گلزنی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی رئالی ها بود که سرانجام بعد از نزدیک به ۳۰۰ دقیقه حضور در زمین، توانست اولین گلش در لالیگا را به ثمر برساند.
براهیم دیاز مهاجم مراکشی رئال مادرید در همین خصوص در گفتگو با سایت رئال مادرید گفت: "کیلیان واقعا لایق تشویق و تقدیر زیادی است؛ چرا که او هرگز‌ تسلیم نمی‌شود و می‌تواند دست به کارهای بزرگی‌ در رئال مادرید بزند. من مطمئنم امباپه رکورد های زیادی را در اینجا جابجا خواهد کرد.
دیاز درخصوص گلزنی امباپه در چهارمین بازی‌اش گفت: "راستش‌ را بخواهید انگار از بازی خبر داشت که قرار است در مقابل بتیس‌ گلزنی کند. زمانی که داشتیم برای حضور در زمین آماده می‌شدیم، به او گفتم امروز دیگر نوبت گلزنی ات است و کیلیان پاسخ داد نگران نباش! صددرصد امروز گلزنی می‌کنم."
دیاز در پایان درمورد خط حمله رئال در این فصل گفت: "با حضور وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه، رودریگو و اندریک، هواداران رئال نباید نگران گلزنی تیم در این فصل باشند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره