نماد آخرین خبر

بارسلونا وینگر فرانسوی را نخرید چون پول نداشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسلونا وینگر فرانسوی را نخرید چون پول نداشت!

ورزش 3/بارسلونا در تابستان امسال به تعدادی از وینگرهای چپ از جمله لوئیس دیاز و نیکو ویلیامز، علاقه‌مند شده بود. همچنین مذاکراتی هم برای جذب فدریکو کیه‌زا داشت و نام کینگزلی کومان از بایرن مونیخ نیز مطرح شد. اما هیچ‌کدام از این انتقالات به نتیجه نرسیدند.
متئو موریتو، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، همچنان طرفدار بزرگ کومان است و در حالی که به نظر می‌رسید جذب کیه‌زا جدی‌تر است اما آن انتقال به اندازه‌ای که برخی گزارش‌ها ادعا می‌کردند نزدیک نبود. از سوی دیگر، بارسلونا درباره ستاره بایرن که بخشی از برنامه‌های ونسان کمپانی نیست، تحقیق کرد، اما در نهایت نتوانست راهی برای انجام این انتقال پیدا کند. گفته می‌شود دلیل این اتفاق تنها ساختار دستمزدها و محدودیت‌های بارسلونا در این قسمت بوده است. هر دو تیم و بازیکن موافق این انتقال بودند اما باشگاه اسپانیایی توان پرداخت دستمزد کومان را نداشت و انتقال کنسل شد.

بارسلونا در این تابستان تنها با پائو ویکتور و دنی اولمو تقویت شد، اما هر دو می‌توانند در سمت چپ بازی کنند. آنسو فاتی و فران تورس نیز می‌توانند در آن سمت بازی کنند، اما با فرم اخیر رافینیا، آن هم پس از هت‌تریکش در بازی اخیر، سخت است که تصور کنیم هر یک از بازیکنانی گفته شد بتوانند جایگزین این بازیکن برزیلی شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره