نماد آخرین خبر

دعوای هواداران برای طراحی جدید پیراهن بایرن!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دعوای هواداران برای طراحی جدید پیراهن بایرن!

ورزش 3/اندکی پس از دومین بازی در بوندس‌لیگا، پیراهن جدید باشگاه بایرن لو رفت! مانند سال‌های گذشته، پیراهن جدیدی از نسخه ویژه برای جشن اکتبر 2024 نیز طراحی شده است.
به گزارش سایت معروف "فوتی هدلاینز"، پیراهن آدیداس امسال بایرن با الهام از لباس‌های سبز سنتی که مردان در جشنواره اکتبر می‌پوشند، تولید شده است.
این پیراهن یک طرح متفاوت از جشن اکتبر دارد که روی قسمت سمت چپ بالای پیراهن دوخته شده است. گفته می‌شود این پیراهن در جریان مسابقات این فصل بوندس‌لیگا استفاده می‌شود.

در سال 2023، پیراهن جشن اکتبر به گونه‌ای طراحی شد که به طور خاص چشم نواز باشد اما طرح فصل جدید ساده‌تر است. با این حال برخی از طرفداران همچنان نارضایتی خود را از این طرح در شبکه‌های اجتماعی ابراز کردند. یکی از طرفداران بایرن نوشت:"زشت و جهنمی! با لوگوی زیبای ما چه کرده‌اند؟"
یکی دیگر از هواداران نوشت:"بازاریابی بیش از حد. دیروز در خانه مقابل فرایبورگ بازی کردیم و حریف قرمز پوشید. سنت ما کجا رفت؟" هواداران پر و پا قرص فقط برای بایرن پیراهن قرمز و سفید را می‌پسندند و هر سال به این خاطر اعتراض می‌کنند.
اما در میان نظرات همچنین از نسخه ویژه تمجید شده است:"طراح آدیداس شایسته افزایش حقوق است."
برخلاف توجه هواداران به رنگ‌های سنتی این باشگاه، شروع فصل برای بایرن موفقیت آمیز بوده است. شاگردان ونسان کمپانی توانستند دو پیروزی مقابل وولفسبورگ (3 بر 2) و فرایبورگ (2 بر صفر) به دست آورند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید