نماد آخرین خبر

اوسیمن با یک آهنگ به ناپولی اعتراض کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اوسیمن با یک آهنگ به ناپولی اعتراض کرد!

ورزش 3/ گالاتاسرای پس از توافق بر سر انتقال قرضی ویکتور اوسیمن با ناپولی، امشب پروازی را برای سفر این مهاجم به استانبول رزرو کرده است. به گفته یاغیز سابونچو اوغلو، کارشناس نقل و انتقالات ترکیه‌ای، این باشگاه جت خصوصی‌ای را سازماندهی کرده که باید حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به وقت محلی در فرودگاه آتاتورک استانبول فرود بیاید.
هزاران هوادار در حال آماده شدن برای استقبال از او در فرودگاه هستند و برای این انتقال شوکه‌کننده نمایش بزرگی به راه انداخته‌اند.
در همین حال، اوسیمن سکوت خود را شکسته و پیامی رمزآلود در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است. این تصویر خالی است، اما موسیقی‌ای از یک فیلم قدیمی نیجریه‌ای به نام «آوودی» در پس‌زمینه پخش می‌شود و گفته می‌شود این آهنگ نشان‌دهنده کسی است که با مشکلاتی روبرو است، اما همچنان مطمئن است که خداوند در نهایت او را از این مشکلات عبور خواهد داد.
این ممکن است به گزارش‌های متعدد اشاره داشته باشد که ناپولی تا زمانی که اوسیمن قرارداد فعلی خود را تا ژوئن ۲۰۲۷ تمدید کند،  اجازه نخواهد داد اوسیمن به صورت قرضی به گالاتاسرای بپیوندد. دلیل این تصمیم این است که اگر او در سال ۲۰۲۵ با تنها یک سال باقی‌مانده از قراردادش بازگردد، ناپولی در موقعیت ضعیفی برای مذاکره در مورد فروش او قرار می‌گیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره