نماد آخرین خبر

پشت ناگلزمان در تیم آلمان خالی شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پشت ناگلزمان در تیم آلمان خالی شد!

ورزش 3/تیم ملی فوتبال آلمان خارج از زمین هم شاهد تغییرات زیادی است. اردوی آلمان برای مسابقات لیگ ملت‌ها مقابل مجارستان و هلند، با سه غایب بزرگ آغاز سده است. در آمستردام، سه عضو باتجربه کادرفنی این تیم را همراهی نخواهند کرد: ولفگانگ بونز فیزیوتراپیست، دکتر هانس دیتر هرمان به عنوان روانشناس و هانس اولرایش وویگ، کارشناس قدیمی تلویزیون در تیم رسانه.
بونز در ماه می 1998، اندکی قبل از جام جهانی فرانسه، به تیم ملی آلمان پیوست. از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود که بونز به درخواست خودش پس از مسابقات جام ملت‌های اروپا، بازنشسته شود. جانشین او یکی از آشنایان قدیمی یولیان ناگلزمان است: سیمئون اونگر که در باشگاه لایپزیش متخصص فیزیوتراپی است و همیشه در طول فیفادی در کنار تیم ملی آلمان خواهد بود. ناگلزمان از سال 2019 تا 2021 با اونگر در لایپزیش کار کرد و او را از تیم جوانان به تیم اصلی رساند.
هرمان از پایان سال 2004 در کنار تیم ملی آلمان بود. یورگن کلینزمن، مربی سابق آلمان، او را به تیم ملی برده بود. تا تابستان 2022، این روانشناس مشهور ورزشی برای باشگاه هوفنهایم نیز کار می‌کرد. جای هرمان را دکتر فیلیپ لاکس خواهد گرفت که در حال حاضر روانشناس ورزشی در باشگاه دورتموند است. این بازیکن سابق (با سابقه 32 بازی برای دوران) قبلاً به عنوان مربی دروازه‌بان در تیم جوانان آلمان کار کرده و همچنین روانشناس تیم زیر 21 ساله‌های آلمان بود. او همچنین برای باشگاه‌های بایرن مونیخ، لایپزیش و اشتوتگارت کار کرده است.
هانس اولرایش وویگ از سال 2005 برای تیم ملی آلمان کار می‌کند. او در تیم ملی همکاری با رسانه‌های تلویزیونی را هماهنگ می‌کرد، درخواست‌های مصاحبه با مربیان و بازیکنان را سازماندهی کرد. او هنوز همراه تیم است اما در پایان سال می‌رود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره