نماد آخرین خبر

احتمال بازگشت مربی رویایی تافی‌ها به اورتون

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
احتمال بازگشت مربی رویایی تافی‌ها به اورتون

ورزش 3/شرایط نابسامان اورتون که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس به حساب می‌آید در فصل جاری، منجر به ایجاد شایعاتی مبنی بر اخراج زودهنگام شاین دایش سرمربی این تیم شده است.
در همین راستا رسانه‌های مختلف انگلیسی از جمله سایت "گل" گزینه‌های مختلفی را به عنوان جایگزین دایش معرفی‌ کرده‌اند که در این بین نام دیوید مویس سرمربی سابق منچستریونایتد نیز به چشم می‌خورد.
دیوید مویس ۶۱ ساله در سال ۲۰۱۳ به عنوان جانشین سرالکس فرگوسن پرافتخار روی نیمکت شیاطین سرخ نشست اما تنها یک فصل روی نیمکت لغزان یونایتد در سال‌های اخیر دوام آورد و قهرمانی در سوپرجام تنها دستاورد او در این تیم بود
البته که مویس پیش از حضور در منچستریونایتد، یازده سال سرمربیگری‌ اورتون را از سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۳ عهده دار بود. حضور طولانی مدت او در جمع تافی‌ها اگرچه همراه با موفقیت خاصی به جز نایب قهرمانی در جام حذفی سال ۲۰۰۸ نبود اما او از مقبولیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار است و شاید همین مورد موجب این شده که نامش دوباره حوالی نیمکت اورتون شنیده شود.
دیوید مویس بعد از یونایتد در تیم‌هایی چون سوسیه‌داد، ساندرلند و تا همین فصل پیش در وستهم مربیگری کرد و جای خودش را به خولن لوپتگی اسپانیایی داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره