نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

نوری: حسرت مدال طلا برای من همچنان باقی خواهد ماند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نوری: حسرت مدال طلا برای من همچنان باقی خواهد ماند

تسنیم/هادی نوری پس از کسب مدال نقره میکس کامپوند در بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: هیجانی که در دیدار با هند بود و توانستیم این تیم را شکست دهیم، می‌چسبید که رنگ این مدال طلای باشد.
وی ادامه داد: خانم همتی فوق العاده کار کرد و من هم همه توانم را گذاشتم برای فینال، اما نشد. این نشان نقره مدال ارزشمندی است البته از همه بابت رنگ مدال عذر‌خواهی می‌کنم . این مدال نقره تقدیم مردم می‌کنم.
نوری تصریح کرد: تیم هند رکورد پارالمپیک را زد و تیم قدرتمندی بود. وقتی قبل از فینال تیم هند را شکست دادیم، فقط به طلا فکر می‌کردیم؛ خیلی حیف شد البته پارالمپیک است همه خوب‌های دنیا در اینجا حضور دارند اما توانستیم مدال با ارزش نقره را کسب کنیم.
ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان خاطرنشان کرد:  از همه آنهایی که در این چند روز با پیام‌های خود قوت قلبی برای ما بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم. از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و توانیابان که برای ما زحمت زیادی کشیدند نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم توانسته باشیم نتیجه زحمت آنان را جبران کرده باشیم. با وجود آنکه این نشان نقره برای ما خیلی باارزش است اما حسرت مدال طلا برای من همچنان باقی خواهد ماند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره