نماد آخرین خبر

نیکو ویلیامز دلتنگ بازی در کنار یامال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیکو ویلیامز دلتنگ بازی در کنار یامال!

ورزش 3/ نیکو ویلیامز که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال بارها به بارسلونا نزدیک شد و گفته می‌شد او قطعاً لباس آبی و اناری را بر تن خواهد کرد اما در بیلبائو ماندگار شد، استوری‌ای از خود در کنار لامین یامال منتشر کرده است.
ویلیامز در تیم ملی اسپانیا ارتباط خوبی را با لامین یامال برقرار کرده است و آنها در زمین فوتبال، برای هر تیمی به دو عنصر هجومی خطرناک در ترکیب تیم ملی اسپانیا تبدیل شده‌اند.
همین موضوع یکی از دلایل قهرمانی اسپانیا در مسابقات یورو ۲۰۲۴ بود و از هر دو بازیکن به عنوان بهترین بازیکنان این تورنمنت نام برده می‌شد.
در همین حین هواداران بارسلونا امیدوار بودند که ویلیامز را در ترکیب تیم‌شان نیز در کنار یامال ببینند تا زیر نظر هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسا، خط حمله تیم را ارتقا دهند.
با این حال این اتفاق رخ نداد اما در این مدت چندین بار تکرار شده که درهای انتقال ویلیامز به بارسلونا به صورت کامل بسته نشده و او می‌تواند در زمان دیگری به بارسا بپیوندد.
به دنبال همین اخبار، او با استوری دیگری نشان داد که رابطه خوب او با یامال در تیم ملی همچنان ادامه دارد. او عکسی را به همراه ستاره بارسلونا منتشر کرده و نوشته: «پسر من»!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره