نماد آخرین خبر

برای مربی پرتغالی استقلال بلیت نمی‌گیرند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برای مربی پرتغالی استقلال بلیت نمی‌گیرند

ورزش 3/استقلال روزهای پرتلاطم و پرخبری را تجربه می‌کند. پس از شکست ناباورانه برابر استقلال خوزستان، وضعیت آبی‌ها به حالت قرمز درآمده است و در روزهای اخیر، شایعات زیادی پیرامون آینده جواد نکونام در رسانه‌ها مطرح می‌شود.
پس از آنکه مشخص شد که دو نفر از مدیران ارشد باشگاه استقلال برای جانشینی جواد نکونام با فرهاد مجیدی وارد مذاکره شده‌اند، شایعات قوت بیشتری گرفت که مدیریت آبی‌ها در تلاش برای انتخاب یک سرمربی جدید است.
با وجود آنکه در دو روز اخیر اخبار و شایعات درباره آینده نیمکت استقلال به اوج خود رسیده بود، اما رسانه رسمی باشگاه که در موارد مشابه سریعاً اقدام به تکذیب برخی اخبار می‌کرد، در این خصوص سکوت کرده تا مشخص شود آنچه از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، چندان هم شایعه نیست.
اقدام جدید باشگاه درخصوص دستیار جدید جواد نکونام، یک نشانه دیگر برای تردید مدیران استقلال درخصوص ادامه همکاری با سرمربی آبی پوشان است. جایی که مقدمات سفر مربی پرتغالی به تهران انجام نشده است.
در واقع حدود پنج روز است که ویزای مربی پرتغالی و دستیار جدید نکونام آمده اما باشگاه استقلال از خرید بلیت برای وی خودداری کرده است. به نظر می‌رسد که مدیریت آبی‌ها در حال دو دو تا چهارتا کردن است تا در صورت قطعی شدن تغییرات روی نیمکت تیم، پرونده دستیار پرتغالی نیز منتفی شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره