نماد آخرین خبر

وینگر چلسی راهی النصر عربستان شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وینگر چلسی راهی النصر عربستان شد!

ورزش 3/النصر عربستان در ادامه فعالیت های نقل‌وانتقالاتی خود، با امضای قراردادی رسما آنجلو گابریل وینگر برزیلی چلسی را به خدمت گرفت تا بعد از محمد سیماکان، دومین خرید بزرگ این تیم نیز ثبت شود.
این بازیکن ۱۹ ساله بعد از درخشش در سانتوس، فصل گذشته به چلسی پیوست اما بلافاصله از تیم لندنی با قراردادی قرضی راهی استراسبورگ فرانسه شد.
او در لیگ یک ۲۱‌ بار به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد. وینگر ۱۸۰ سانتی متری جدید النصر، همجنین در تیم ملی امید برزیل نیز حضور دارد. او بعد از محمد سیماکان،‌ دومین خرید امروز النصری ها بود.

کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، بنتو، آیمریک لاپورته، وسلی و اندرسون تالیسکا دیگر بازیکنان خارجی زردپوشان ریاض به حساب می‌آیند که در لیگ قهرمانان امسال به مصاف استقلال و پرسپولیس می‌روند.
النصری ها چندی پیش در سوپرجام عربستان مقابل الهلال با شکستی پرگل حسابی کام هواداران خود را تلخ کردند و حتی شایعاتی مبنی بر اخراج لوئیز کاسترو مطرح شد اما در نهایت این مربی ماندنی شد. با اضافه شدن آنجلو گابریل لیست این تیم کهکشانی تر از قبل شد و حالا مربی پرتغالی این تیم کوچک ترین بهانه ای برای ناکامی احتمالی در ادامه فصل نخواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره