نماد آخرین خبر

با تصمیم پلیس، سیتی در ۴۹ ساعت دو بار بازی می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
با تصمیم پلیس، سیتی در ۴۹ ساعت دو بار بازی می‌کند!

ورزش 3/منچسترسیتی قرار است اواخر این ماه در عرض ۴۹ ساعت دو بار بازی کند.با تصمیم پلیس: سیتی در ۴۹ ساعت دو بار بازی می‌کند!

سیتی در دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس (کارابائو کاپ) در روز سه‌شنبه، ۲۵ سپتامبر، به مصاف واتفورد می‌رود. تیم پپ گواردیولا ابتدا در روز یکشنبه، ۲۲ سپتامبر، با آرسنال، رقیب اصلی قهرمانی در لیگ برتر، دیدار می‌کند و سپس در روز شنبه، ۲۸ سپتامبر، به نیوکسل سفر خواهد کرد.

اما منچستر یونایتد بازی ابتدایی‌اش در مرحله گروهی لیگ اروپا را در شب چهارشنبه مقابل اف‌سی توئنته برگزار می‌کنند، شبی که برای بازی سیتی مقابل واتفورد مناسب‌تر بود. بنابراین، سیتی مجبور است در سه روز دو بار بازی کند زیرا پلیس منچستر مایل نیست که دو تیم این شهر در یک شب در خانه بازی کنند. چرا که معتقد هستند نمی‌توانند امنیت هر دو بازی را به صورت کامل تأمین کنند.

چنین وضعیتی آخرین‌بار در اکتبر ۲۰۱۵ رخ داد که سیتی کریستال پالاس را در جام اتحادیه شکست داد و منچستریونایتد در ضربات پنالتی به میدلزبورو باخت. در حال حاضر تأیید شده است که بازی با واتفورد در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب اواخر این ماه هنگامی که بازی در استادیوم اتحاد آغاز شود، کمی بیش از ۴۸ ساعت از پایان دیدار حساس سیتی با آرسنال گذشته است و این بدان معناست که گواردیولا باید از دو ترکیب نسبتاً متفاوت برای این دو بازی استفاده کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره