نماد آخرین خبر

فوتبالیست‌ها از جامعه دور شده‌اند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فوتبالیست‌ها از جامعه دور شده‌اند!

ورزش 3/بیرین، مدافع رئال بتیس، معتقد است که فوتبالیست‌ها در حال فاصله گرفتن از جامعه و مردم عادی هستند.فوتبالیست‌ها از جامعه دور شده‌اند!

 بیرین درباره نیاز به آگاهی بیشتر بازیکنان فوتبال صحبت کرده است. او در یک کنفرانس خبری مجازی با رسانه‌های مکزیکی گفت که محافظت بیش از حد از بازیکنان توسط برخی از تیم‌ها باعث می‌شود که آن‌ها از جامعه و هواداران دور شوند و این فاصله گرفتن منجر به از دست رفتن ارتباط و توانایی برای مشارکت در ایجاد تغییرات مثبت در جوامع می‌شود.

بیرین که سابقاً برای آرسنال بازی می‌کرد، در این مصاحبه گفت:«فوتبالیست‌ها هر روز بیشتر از جامعه و هواداران فاصله می‌گیرند. این جدایی باعث شده که ارتباطی که باید بین ما و مردم وجود داشته باشد، از بین برود و توانایی دیدن نیازهای واقعی جامعه و مشارکت در رفع آن‌ها را از دست بدهیم.

او افزود:«ما فوتبالیست‌ها را به عنوان ابرقهرمان‌ها و افراد مقدس ساخته‌ایم، و این باعث شده که هواداران دسترسی آسانی به آن‌ها نداشته باشند، اما در نهایت این انتخاب خود بازیکنان نیست. باشگاه‌ها، چه به نفع‌شان باشد یا نه، بیش از حد از بازیکنان محافظت می‌کنند. از آن‌ها خواسته می‌شود که نماینده یک نهاد باشند، مراقب حرف‌هایشان باشند و در مواضع خود دقت کنند، که این موضوع باعث می‌شود از واقعیت دور شوند.»

بیرین همچنین اظهار داشت:«آگاهی اجتماعی من از محیط اطرافم ناشی می‌شود؛ خانواده و دوستانی که به من کمک می‌کنند تا با واقعیت‌ها در ارتباط بمانم و به عنوان یک شهروند عادی، تأثیر تصمیمات روزانه‌ام را مورد سؤال قرار دهم.»

ببرین به عنوان یکی از سفیران اصلی پلتفرم «فوراور گرین» باشگاه بتیس فعالیت می‌کند، که هدف آن آگاهی‌بخشی به هواداران درباره مبارزه با تغییرات اقلیمی است. این باشگاه همچنین متعهد شده تا با کاهش ردپای کربنی خود، میزان آلودگی‌های محیط زیستی را کاهش دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره