نماد آخرین خبر

زنده از قلب فرانسه؛ باران مدال در پاریس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از قلب فرانسه؛ باران مدال در پاریس!

ورزش 3/در روز بارانی پاریس باید امیدوار بود کاروان ایران مدال‌های خوشرنگی را برای صعود در جدول مدال‌ها کسب کند.
 در روز شلوغ کاروان ایران در پاریس و در شرایطی که ورزشکاران در یک هوای بارانی مشغول رقابت هستند، مسئولان و مردم باید امیدوار باشند تا فرزندان ایران با کسب چند مدال خوشرنگ، صعودی چشمگیر را در جدول مدال‌ها تجربه کنند.
دوومیدانی، جودو، تیراندازی با کمان، وزنه برداری و والیبال نشسته رشته‌هایی هستند که امروز در برابر رقبای خود قرار می‌گیرند و به ویژه در دوومیدانی که ایران دارای 5 نماینده است. می‌توان امیدوار بود که ورزشگاه استادوفرانس یک روز طلایی را برای ایران رقم بزند.
از سوی دیگر میثم بنی طبا، جودوکاز نابینای ایران هم به فینال پارالمپیک رسیده و در یک قدمی تکرار طلای خود در توکیو است. 
وزنه برداران نیز از امروز وارد صحنه می‌شوند تا کاروان ایران را به اتفاقات بزرگتر و بهتر امیدوار کنند. در این میان خبر رسیده که وزیر ورزش و جوانان که چند روزی از کسب رای اعتمادش می‌گذرد، راهی پاریس شده تا به کاروان فرزندان ایران روحیه‌ای دوچندان تزریق کند.


 پوشش زنده خبری

**تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز در دیداری حساس در مرحله نیمه نهایی از ساعت 15:30 به مصاف مصر می‌رود تا یک گام دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی خود در پاریس نزدیک‌تر شود.

**ایگور بوکی شناگر بلاروسی در مسافت ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال طلای پارالمپیک پاریس را به دست آورد و شمار قهرمانی‌های خود را در رقابت‌های پارالمپیک به عدد ۲۱ رساند.

**مهدی اولاد و حسن باجولوند ملی پوشان پارادوومیدانی کشورمان در ماده پرتاب دیسک به مصاف رقبای خود رفتند.


**تیم میکس ریکرو ایران در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 17:10 امروز باید به مصاف ترکیه برود.


**جودوکار نابینای ایران بعد از ظهر امروز در فینال به مصاف عبدالقادر بومر از الجزایر می رود.


**در رقابت‌های روز نخست جودوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس‌، میثم بنی طبا، نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و طلا و برنز بازی‌های پاراآسیایی، در دومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل کاپیل پارمار از هند به روی تاتامی رفت و در پایان با شکست حریف خود راهی فینال شد. 
بنی طبا پیش از این در مبارزه نخست و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شیون ژو از چین به روی تاتامی رفت و در پایان با ضربه فنی به برتری رسید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره