نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اعلام ترکیب تیم ملی با چند انتخاب جالب

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
اعلام ترکیب تیم ملی با چند انتخاب جالب

آخرین خبر/امیر قلعه نویی ترکیب تیم ملی را در حالی اعلام کرد که مهدی طارمی در اولین بازی مرحله مقدماتی کاپیتان شده تا در ورزشگاه فولادشهر دیدار خاص و جالبی را پشت سر بگذارد.
این در حالی است که نکته ویژه ترکیب تیم ملی حضور دو بازیکن جوان، امین حزباوی و اریا یوسفی است که در خط دفاعی تیم ایران از ابتدا به میدان خواهند رفت.
شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم تراکتور هم جلوتر از کنعانی فیکس شده و  در سمت چپ نیز میلاد محمدی، خرید جدید پرسپولیس، بازی خواهد کرد.
حضور امید نورافکن در پست هافبک دفاعی از نکات جالب ترکیب تیم ملی است. نورافکن که این فصل به عنوان بازیکن سرباز به ملوان  پیوسته، در ترکیب اصلی قرار دارد و سامان قدوس، علی قلی‌زاده و مهدی قایدی هم روی دست او بازی خواهند کرد.
زوج خط حمله تیم ایران با مهدی طارمی و سردار ازمون تشکیل شده است. طارمی بعد از انتقال به وورتو تبدیل به کاپیتان تیم ایران شده و سردار هم برای اولین بار به عنوان بازیکن شباب الاهلی پای به اردو می‌گذارد.
ترکیب تیم ایران به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، امین حزباوی، اریا یوسفی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علی قلی زاده، مهدی طارمی، سردار ازمون و مهدی قایدی


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید