نماد آخرین خبر

دلیخت: تن‌هاخ من را خیلی دوست دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دلیخت: تن‌هاخ من را خیلی دوست دارد

ورزش 3/ منچستریونایتد از سه بازی نخست خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب یک برد شده و با سه امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد. این نتایح برخلاف آنچه که هواداران از این تیم با توجه به جذب نفرات خوبی که در تابستان به این تیم اضافه شده‌اند رقم خورده است.
او توانست یکی از ستاره‌های موردعلاقه‌اش در خط دفاعی یعنی ماتیاس دلیخت را از بایرن به خدمت بگیرد. بازیکنی که پیش از این نیز در آژاکس سابقه همکاری با تن‌هاخ را داشته و حالا برای دومین بار با مربی ۵۴ ساله منچستریونایتد همکاری می‌کند.
دلیخت امروز در گفت‌وگو با رسانه رسمی منچستریونایتد در خصوص پیوستنش به این تیم گفت: "تن‌هاخ اصلی‌ترین نقش را در انتقالم به یونایتد ایفا کرد. من در آژاکس کاپیتان بودم و این نشان می‌دهد که او خیلی به من علاقه دارد. وقتی پیشنهاد منچستریونایتد به دستم رسید، ابتدا تردید داشتم اما حضور تن‌هاخ در این تیم مرا مردد کرد تا به بزرگترین باشگاه تاریخ لیگ برتر انگلیس بپیوندم. تن‌هاخ انتظارات زیادی از من دارد و امیدوارم با عملکردم پاسخش را بدهم.
یونایتد با تن‌هاخ در دو فصل اخیر دو جام به دست آورده و ما می‌دانیم که انتظارات هواداران بیشتر معطوف به موفقیت ما در لیگ برتر است. مطمئن باشید ما قوی‌تر از قبل برمی‌گردیم و نتایج خوبی در ادامه فصل خواهیم گرفت."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره