نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

نشست مطبوعاتی توفانی مهدی طارمی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نشست مطبوعاتی توفانی مهدی طارمی!

ورزش 3/طارمی کاپیتان تیم ملی ایران جنجالی‌ترین نشست مطبوعاتی خود را پس از بازی مقابل قرقیزستان برگزار کرد.نشست مطبوعاتی توفانی مهدی طارمی! 

اتفاقات دقایق پایانی بازی ایران و قرقیزستان با خشم کاپیتان تیم ملی مواجه شد و او در صحبتهایش با لحنی تند اما غمخوارانه از هواداران تیم ملی درخواست حمایت  و در عین حال از برخی از حاضران در ورزشگاه بابت فحاشی و شعارهای تند به شدت انتقاد کرد. 

طارمی در این مصاحبه خطاب به مشوقین تیم ملی، به آنها یادآوری کرد جبهه‌ای بین بازیکنات و مردم وجود ندارد و نسبتها و فحاشی‌ها حق بازیکنانی که چهارمین صعود مستیقم به جام جهانی را رقم خواهند زد، نیست. 

مشروح این صحبتها را بخوانید:

فوتبال ایران فقط حاشیه است

شما این را در نظر بگیرید که بازی اول همانجور که امیرخان گفت همیشه شرایط سخت است و اینکه قطر که دو دوره جام ملت‌ها قهرمان شده باخته. کره آن اتفاق برایش افتاد و استرالیا و تیم‌های دیگر. من نمی‌خواهم خودمان را با کسی مقایسه کنیم ولی سوال از شما دارم. تو کل ایران تو کل باشگاه‌های ایران، چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم می‌کنیم؟ زمین داریم؟ امکانات سخت افزاری یا چی داریم؟ چه چیزی دادیم به بازیکنان که ازشان پیشرفت می‌خواهیم؟ فقط حاشیه. فقط و فقط حاشیه. فوتبال ایران فقط شده حاشیه.

* او در مورد زمین فولاد شهر به صراحت گفت : در یک زمین افتضاح بازی کردیم. فقط می‌آیند به ما می‌گویند که آقا بگویید زمین خوب است! این خوبه آن خوبه، تا کی بگویم خوب است، چی خوب است؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید