نماد آخرین خبر

ماجرای کفش‌های پاره قهرمان پارالمپیک کشورمان چه بود؟

منبع
فارس
بروزرسانی
ماجرای کفش‌های پاره قهرمان پارالمپیک کشورمان چه بود؟

فارس/قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک پاریس گفت: به خاطر راحت بودن و عادت داشتن از کفش‌های قدیمی‌ام استفاده کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هنوز مدت زیادی از قهرمانی امیرحسین علیپور در رشته پرتاب وزنه بازی‌های پارالمپیک نگذشته است که عکس کفش های او در بازی، حاشیه های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشته است.

امیرحسین علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس گفت: خدارا شکر که توانستم مدالی از جنس مردمم کسب کنم هرچند ارزش مردم ما فراتر از طلا است. آنها همیشه پشتیبان ورزشکاران بودند. از مردم عزیزم میخواهم که دیگر ورزشکاران کشورمان را هم دعا کنند تا بتوانند افتخار آفرینی کنند.

وی درباره حواشی پیش آمده پیرامون کفش‌هایش گفت: کفش پای چپ من پاره بود و این اتفاق برای کفش، یک اتفاق طبیعی است. من با این کفش تمرین کرده بودم و به آن عادت داشتم و به خاطر همین از آن در مسابقه فینال استفاده کردم.

وی افزود: کفش های ما یک کفش مخصوص است. من دو جفت کفش نو همراهم داشتم و این حواشی که در فضای مجازی پیش آمده واقعیت ندارد. برخی می‌گویند از من حمایت نشده است و پارگی کفش من به خاطر این است که کسی به ما اهمیت نمی دهد.

علیپور ادامه داد: من چندین بار رکوردها را جابجا کردم و شک نکنید که در مسابقات آینده رکورد ورزشکار اسپانیایی را جابجا میکنم و رکوردی جدید به نام کشور عزیزم ثبت میکنم.

قهرمان پرتاب وزنه جهان و پارالمپیک گفت: از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان تشکر میکنم که در هر شرایطی از ما حمایت کردند.

وی ادامه داد: آقای بهرامی مربی عزیزم به همراه خانواده ام زحمات زیادی برای من کشیدند. من هم سعی میکنم تا زمانی که در میتوانم با تلاش هایم آنها را خوشحال کنم.

علیپور در آخر گفت: من دستبوس تمام مردم کشورم هستم و امیدوارم که این مدال را از من بپذیرند. من همیشه میگویم که سرباز مردم کشورهم هستم و به خاطر این مردم است که زنده‌ام.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره