نماد آخرین خبر

دلافوئنته: انتظار خودمان هم از اسپانیا بالاست

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دلافوئنته: انتظار خودمان هم از اسپانیا بالاست

ایسنا/سرمربی اسپانیا می گوید انتظاراتش از تیم تحت هدایتش بالاست و تلاش خواهد کرد در بازیهای بعدی لاروخا را به برد برساند.
تیم ملی فوتبال اسپانیا در نخستین دیدار در لیگ ملت های اروپا به مصاف صربستان رفت که این دیدار بدون گل به پایان رسید. اتفاق تلخ در این دیدار مصدومیت میکل اویارسابال بود. 
سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت که این بازیکن ۲۷ ساله از ناحیه مچ پا آسیب دیده است و به زودی تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت. بدون توجه به نتیجه آزمایش، این بازیکن قطعا بازی مقابل سوئیس را از دست خواهد داد. 
لوئیس دلافوئنته سرمربی لاروخا بعد از این دیدار افزود: متاسفانه در نیمه اول خوب بازی نکردیم و در ادامه توانستیم بهتر شویم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما در زدن ضربات نهایی دقت کافی نداشتیم و موفق نشدیم. همه ما از خودمان انتظارات زیادی داریم و ​​حتی بعد از یورو ۲۰۲۴ این انتظارات بیشتر از قبل شده است.
به گزارش مارکا، سرمربی اسپانیا در بخش بعدی صحبت هایش افزود: تازه شروع رقابت ها است و  بازیهای زیادی در پیش است و ما باید قدم به قدم جلو برویم. دیدار بعدی برابر سوئیس است و تلاش خواهیم کرد در این دیدار برنده شویم و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.
تیم ملی صربستان در دیدار بعدی باید به مصاف دانمارک برود و اسپانیا به مصاف سوئیسی خواهد رفت که در بازی نخست مغلوب دانمارک شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره