نماد آخرین خبر

جانشین تراشتگن مشخص شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جانشین تراشتگن مشخص شد

ورزش 3/رافینیا قرار است به عنوان جانشین مارک آندره تراشتگن در زمین به او در انجام وظایف کاپیتانی کمک کند.
جدایی سرخی روبرتو از بارسلونا با پایان مهلت قراردادش با این باشگاه باعث شد که آنها به دنبال انتخاب کاپیتان جدیدی باشند و مارک آندره تراشتگن که سابقه بیشتری در بارسلونا دارد به عنوان کاپیتان اول جدید این تیم انتخاب شد.
با این حال، قوانینی که اخیراً در فوتبال به کار گرفته شده باعث شده است که انتخاب دروازه‌بان به عنوان کاپیتان شرایط را برای هر تیمی کمی سخت کند چون تنها یک نفر حق دارد درباره صحنه‌های رخ داده در بازی با داور صحبت کند و دور بودن دروازه‌بان از صحنه‌ها کار را دشوار می‌کند.
حالا موندو دپورتیوو مدعی شده است که رافینیا به عنوان نماینده و جانشین تراشتگن در زمین از سوی کادر فنی بارسلونا انتخاب شده و قرار است وظایف یک کاپیتان در زمین را در زمان حضورش در ترکیب بارسا ایفا کند.
به این ترتیب، تنها بازیکنی از جمع بازیکنان بارسلونا که اجازه صحبت با داور و اعتراض به صحنه‌های رخ داده را دارد این ستاره برزیلی خواهد بود.
شاید کمتر کسی انتظار داشت که کادر فنی بارسا چنین انتخابی انجام دهد اما به نظر می‌رسد که عملکرد درخشان رافینیا در چند هفته اخیر اعتماد هانسی فلیک و مدیران این باشگاه را جلب کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره