نماد آخرین خبر

بنتو: از بردن قطر هم خوشحالم و هم نگران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بنتو: از بردن قطر هم خوشحالم و هم نگران

ورزش 3/سرمربی تیم ملی امارات می گوید که باید رفتار بازیکنانش را پس از پیروزی برابر قطر زیر نظر داشته باشد.
پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات، از پیروزی تیمش مقابل قطر ابراز خوشحالی کرد. او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «به بازیکنان تبریک می‌گویم، زیرا این پیروزی فوق‌العاده و شایسته متعلق به آنهاست. بازی بین دو تیم متعادل بود، اما ما با استراتژی متفاوتی بازی کردیم.»

او ادامه داد: «در نیمه اول به آنها اجازه بازی دادیم، ولی در نیمه دوم شدت بازی را افزایش دادیم، به خطوط دفاعی پیشروی کردیم و فشار آوردیم تا موفق شدیم ۳ گل به ثمر برسانیم. در برخی مقاطع بازی با مشکلاتی روبرو شدیم و اشتباهاتی در خروج توپ و فشار روی حریف داشتیم. لازم بود بهتر دفاع کنیم و در نیمه دوم روش بازی و فشار بر حریف را تغییر دادیم و بازیکنان به‌خوبی پیام را درک کردند. همچنین در جنبه هجومی، مالکیت توپ را در اختیار گرفتیم و به‌راحتی به دروازه حریف رسیدیم.»
او افزود: «ما نیروی فرانسانی نداریم که بتوانیم از یک نتیجه منفی و شکست، به سمت پیروزی بازگردیم و حتی وقتی که از حریف عقب هستیم نیز شکست‌خورده محسوب نمی‌شویم. ما انسان‌هایی هستیم که تلاش می‌کنیم و سعی داریم بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم کنیم.»

پائولو بنتو همچنین اظهار داشت: «خیلی خوشحالم، نه فقط از نتیجه، بلکه از عملکرد تیم به‌ویژه در نیمه دوم. در عین حال نگران هستم، زیرا باید به رفتار بازیکنان توجه کنیم. پیروزی مقابل قطر، مدتی طولانی اتفاق نیفتاده بود و من با احتیاط رفتار بازیکنان را پس از این پیروزی مهم زیر نظر خواهم داشت.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره