نماد آخرین خبر

فصل انتقالات برای بارسلونا تمام نشد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فصل انتقالات برای بارسلونا تمام نشد

ورزش 3/بارسلونا روی چند بازیکن آزاد تمرکز کرده و در صورت حل مشکل فرپلی مالی تا قبل از زمستان خرید جدید خواهد داشت.
امروز موندودپورتیوو نوشت که باشگاه بارسلونا می تواند در صورت حل مشکل فرپلی مالی و قبل از شروع انتقالات زمستانی بازیکن آزاد جذب کند و تیم مدیریت ورزشی به این قضیه کاملا توجه دارد.
طبق ادعای این نشریه نزدیک به بارسلونا، بازیکنان آزادی که بیش از همه مدنظر دکو و تیم او قرار دارند، آدرین رابیو، ممفیس دیپای، ویسام بن یدر، ایوان پریشیچ، چوپو موتینگ، سیمون کیائر و جوئل ماتیپ هستند.
بازار تابستانی در 30 آگوست برای باشگاه بارسلونا بسته شد و تنها دنی اولمو و پائو ویکتور به تیم اضافه شدند. ثبت قرارداد اولمو نیز با دشواری میسر شد و اگر کریستنسن مصدوم نمی شد، شاید بارسا نمی توانست این قرارداد را ثبت کند.
بارسا اهداف دیگری در انتقالات هم داشت که مشکلات مالی اجازه نداد آنها را برآورده کند. بارسا برای وینگر چپ و نیز دفاع میانی بازیکن جدید می خواست اما هنوز کار تمام نشده و اگر بارسا بتواند به قانون 1:1 لالیگا برسد (یک خرید در ازای یک فروش)، شانس جذب بازیکن آزاد را خواهد داشت.

به طور منطقی، بازیکنان در دسترس چندان زرق و برق دار نیستند، اما بازیکنانی هستند که تقریباً در مواقع اضطراری می توانند به تیم کمک کنند. چشمگیرترین نام آدرین رابیو (29 ساله) است که برای تمدید با یوونتوس به توافق نرسید و به باشگاه دیگری نیز ملحق نشده است. هرچند گفته می شود او به لیگ برتر چشم دارد ولی پیشنهاد بارسا می تواند برای او جذاب باشد.
موندودپورتیوو همچنین از پریشیچ، بن یدر و ممفیس دیپای نیز به عنوان اولویت های بارسا در بازار بازیکنان آزاد نام برده است. به این ترتیب هدف بارسا بیش از هر چیزی تقویت خط حمله و میانی خواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره