نماد آخرین خبر

پاسخ برخواین به کومان: اینطور بی‌ارزش می‌شوی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ برخواین به کومان: اینطور بی‌ارزش می‌شوی!

ورزش 3/استیون برخواین، خرید جدید الاتحاد، به اظهارات رونالد کومان واکنشی تندی نشان داد و از او خواست تا اعتبارش را حفظ کند.
باشگاه "بازیکنانی که با کومان به چالش خورده‌اند" عضو جدیدی دارد. جدیدترین آن‌ها، استیون برخواین است که پس از انتقاداتی که او در یک کنفرانس مطبوعاتی داشت، از پاسخگویی به مربی خود دریغ نکرد.
خوب یا بد، سرمربی سابق بارسلونا هنگام صحبت خودسانسوری ندارد و به همین دلیل باعث شده که این فوتبالیست جوان مجبور شود برای دفاع از خود دست بکار شود.
این وینگر هلندی در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات، آژاکس را ترک کرد، به الاتحاد پیوست و باشگاه هلندی با این انتقال21 میلیون یورو دریافت کرد.

با این حال رونالد کومان به شدت از این انتقال انتقاد کرد:"در 26 سالگی، بزرگترین جاه طلبی شما باید ورزشی باشد، نه مالی. تا زمانیکه او در عربستان بازی کند جایی در تیم ملی ندارد. دوران حضور برخواین در تیم ملی بسته شده است."

برخواین مصاحبه‌ای با دتلگراف برای پاسخ به اظهارات کومان انجام داده است:"اگر او یک مربی ملی متعهد بود، ابتدا با من تماس می‌گرفت. در عوض، باید از تلویزیون به او گوش می‌دادم. من از او بسیار ناراحتم."
او با یادآوری اتفاقی تکراری از سوی کومان گفت:"او همچنین درباره برایان بروبی نظری در رسانه‌ها داد که خوب نبود و بعد گفت که او بازیکن مفیدی نیست. رفتار شما با بازیکنان خود نباید اینگونه باشد. اگر به همین منوال ادامه دهد، تمام اعتبار خود را از دست خواهد داد."
برخواین گفته با وجود تمام انتقادات به پیشنهاد مالی از سوی الاتحاد نیاز داشت:"البته که من سود مالی زیادی خواهم داشت. در این مورد صادق هستم. اما الاتحاد از نظر ورزشی نیز برای من جالب به نظر می‌رسید، چون بازیکنان سطح بالایی مانند کریم بنزما، موسی دیابی، دانیلو پریرا، انگولو کانته و فابینیو در آنجا بازی می‌کنند."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید