نماد آخرین خبر

خودم از چلسی رفتم، مارسکا هیچ نقشی نداشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خودم از چلسی رفتم، مارسکا هیچ نقشی نداشت!

ورزش 3/کانر گلگر درباره جدایی خود از چلسی و انتقال به اتلتیکو توضیح داد و گفت که ادعای اختلافش با انزو مارسکا درست نیست.
این هافبک انگلیسی تاکید کرد که جدایی او به دلیل تصمیم سرمربی چلسی نبوده و اینکه خودش و باشگاه از قطع همکاری رضایت داشتند.
گلگر ساعاتی قبل از بازی انگلیس در دوبلین برای اولین بار در مورد جدایی خود از چلسی و امضای قرارداد با اتلتیکو صحبت کرد. از او سوال شد که آیا مارسکا به دلیل عدم اعتماد به او مجوز جدایی را داده است یا خیر که گلگر گفت: «فکر نمی کنم این درست باشد. کسی من را از چلسی بیرون نکرد. فصل گذشته شرایطم در چلسی خوب بود، همانطور که می توانید ببینید که پوچتینو من را در هر بازی در زمین قرار می داد و به من اعتماد داشت. و هواداران نیز از از کاری که در زمین انجام می دادم، راضی بودند.»

گلگر ادامه داد: «چلسی خودش تصمیم گیرنده است و امسال تعدادی از بهترین بازیکنان را با قراردادهای طولانی به خدمت گرفته است. وضعیت برای من اینطور نبود، اما در نهایت، اتفاقی که افتاد برای همه خوب بود و بنابراین همه ما خوشحالیم. فوتبال همین است.»
در نهایت، او خوشحالی خود را از ورود به اتلتیکو نشان داد، جایی که کم کم اعتماد سیمئونه را به خود جلب می کند: «چلسی برای من رویایی بود که به حقیقت پیوست. من خیلی خوش شانس هستم. همانطور که همه می دانند، در حالی که چلسی و اتلتیکو در تلاش برای رسیدن به توافق بودند، اتفاقات زیادی افتاد. من همیشه آرام بودم و اکنون از نتیجه کار راضی هستم.»


 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره