نماد آخرین خبر

هشدار دی‌بروینه: سال 2025 جهنم فوتبال است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار دی‌بروینه: سال 2025 جهنم فوتبال است!

ورزش 3/مهاجم بلژیکی منچسترسیتی به برنامه جهنمی یوفا و فیفا که فوتبالیست‌ها باید متحمل شوند حمله کرد.
زمانی تونی کروس به صراحت گفت که فیفا و یوفا اهمیتی به سلامت فوتبالیست‌ها نمی‌دهند و برایشان فقط پول مهم است و حالا کوین دی‌بروینه نیز همان حرف‌ها را تکرار کرد. 
برای مثال به فاصله اندک بعد از یورو 2024 حالا فوتبال اروپا شاهد برگزاری لیگ ملت‌هاست و از دیروز خبر چند مصدومیت خواب و آرام را از مربیان باشگاه‌ها گرفته است. دی‌بروینه معتقد است این تقویم شلوغ و جهنمی تهدیدی برای بازیکنان فوتبال است.

ستاره بلژیکی سیتی گفت: «مصدومیت‌ها چه در سطح باشگاهی و چه در سطح تیم ملی متوقف نمی‌شود. من فکر می‌کنم مشکل واقعی زمانی رخ خواهد داد که جام باشگاه‌های جهان را به پایان برسانیم (تابستان بعد). ما می‌دانیم که بین فینال جام باشگاه‌های جهان و روز اول لیگ برتر تنها سه هفته فاصله وجود دارد. بنابراین ما تنها سه هفته زمان برای استراحت و آماده سازی داریم. تا بعداً 80 بازی دیگر انجام دهیم.»
مهاجم منچسترسیتی سپس مستقیماً سراغ اصل مطلب می‌رود: «شاید امسال همه چیز خوب باشد، اما سال آینده مشکل‌ساز خواهد شد. اتحادیه بازیکنان انگلیس و اتحادیه‌های بازیکنان سایر کشورها سعی کرده‌اند راه‌حل‌هایی بیابند. مشکل اینجاست که یوفا و فیفا در حال برگزاری بازی‌های اضافی هستند. ما اعتراضاتی کرده‌ایم، اما هیچ راه حلی برای آن پیدا نشده است.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره