نماد آخرین خبر

خشم در مادرید؛ ملی‌پوش سالم می‌رود، مصدوم برمی‌گردد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم در مادرید؛ ملی‌پوش سالم می‌رود، مصدوم برمی‌گردد!

ورزش 3/رئال مادرید پس از فیفادی حداقل 8 مصدوم خواهد داشت و این اتفاق اعضای باشگاه را به شدت عصبانی کرده است.
مصدومیت میلیتائو باعث عصبانیت شدید مدیران رئال مادرید شده، رئالی‌ها می‌بینند که بازیکنانشان در شرایط عالی راهی تیم‌های ملی خود می‌شوند و  پس از فیفادی، با مصدومیت به تیم بازمی‌گردند.
این اتفاقی است که برای همه باشگاه‌ها رخ می‌دهد، اما رئال مادرید مدتی است که با فیفا و یوفا می‌جنگند تا به وضعیتی که از نظر آن‌ها بی‌معنی است، پایان دهند.
رئال مادرید شب گذشته، چند ساعت پس از اطلاع از بازگشت میلیتائو به اسپانیا با مصدومیت عضلانی، نوشت: "اگر مصدومیت میلیتائو فقط کمی جدی‌تر از آن چیزی که هست، به نظر می‌رسد (دو هفته دیگر) ما بتوانیم او را به طور کامل آماده کنیم تا دقیقا یک ماه دیگر با شرایط خوبی به تیم ملی بازگردانده شود."

فدراسیون فوتبال برزیل تخمین می‌زند که میلیتائو تنها دچار مصدومیت عضلانی شده و می‌تواند در عرض دو هفته بازی کند، اما تا زمانی که بازیکن به والدبباس نرسد و تست‌های مربوطه را انجام ندهد، میزان دقیق مصدومیت مشخص نخواهد شد.

او فردا به مادرید بازخواهد گشت. غیبت میلیتائو به غیبت داوید آلابا، جود بلینگام، اورلین شوآمنی، فرلان مندی، ادواردو کاماوینگا و دنی سبایوس اضافه می‌شود.
هشت بازیکن رئال از میادین دور هستند و باید در 20 روز پس از فیفادی جاری، با هفت بازی فشرده روبرو شوند.
رئال امیدوار است تعدادی از این بازیکنان مصدوم را آماده کند، اما آنچلوتی در حال حاضر نگران است که این فیفادی بازیکنان مصدوم بیشتری را روی دست تیمش بگذارد. نگرانی آنچلوتی بی‌دلیل نیست، هنوز هر کدام از بازیکنان ملی پوش او حداقل یک بازی در این فیفادی پیش رو دارند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره