نماد آخرین خبر

علی علیپور: باید برای پرسپولیس گل بزنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
علی علیپور: باید برای پرسپولیس گل بزنم

ورزش 3/مهاجم تیم پرسپولیس گفت: پستم، پستی است که باید گل بزنم و می‌خواهم که در کنار گلزنی برای موفقیت پرسپولیس و اهدافش تلاش کنم.
باشگاه پرسپولیس امروز (جمعه ۱۶ شهریور) به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس و همچنین پنجاه و یکمین سالروز دربی معروف شش تایی، جشنی را با حضور پیشکسوتان، بازیکنان، اعضای کادرفنی، هواداران و اهالی رسانه برگزار کرد.
علی علیپور در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت‌هایی انجام داد.
شما بهترین گلزن آسیایی پرسپولیس هستید، چقد امیدوارید که آمارتان را ارتقا دهید؟ 
در وهله اول موفقیت تیم مهم است و اگر خدا بخواهد پایم به گلزنی باز می‌شود و صد در صد تمام تمرکز خودم روی این موضوع و کمک به تیم است.
رفاقت و همدلی را در پرسپولیس چگونه می‌بینی؟

با خیلی از بچه‌های قدیمی که آشنا هستم و صمیمی هم هستیم و خیلی خوشحالم که در کنارشان هستم. بچه‌های دیگر هم که الان کنارشان بازی می‌کنم، کم و بیش با هم ارتباط داشتیم و خیلی خوشحالم که الان همه در کنار هم هستیم و رفاقت خیلی خوبی در جریان است و قطعا با چیزی که من در‌ تعطیلات فیفادی می‌بینم، رفاقت ها خیلی بیش‌تر می‌شود و می‌توانیم نتیجه‌اش را هم در تیم ببینیم.
ماه بعد دربی است، می‌توانی پنجمین گلت را به استقلال بزنی؟ 
پستم، پستی است که باید گل بزنم و تمام تلاشم را می‌کنم که در کنار گلزنی یا ساختن موقعیت برای گل زدن هم‌تیمی‌ها، برای موفقیت پرسپولیس و اهدافش تلاش می‌کنم.
روز گذشته مهدی طارمی از چمن فولادشهر گله‌مند بود، وضعیت ورزشگاه‌ها هم برای میزبانی پرسپولیس در آسیا مناسب نیست. 
یک موضوعی که واقعیت است و بحث گله و گله‌مندی نیست. تیم ما هم روی زمین بازی می‌کند و ما واقعا نیاز داریم که یک ساختار خوب برای کل فوتبالیست‌‌های کشور رقم بخورد تا بتوانند کیفیت و توانایی خودشان را در بهترین شرایط به نمایش بگذارند و جوری نباشد که تا بخواهیم به آن زیرساخت‌های مناسب برسیم، استعدادهایمان تمام شود. من هم مثل بقیه بازیکنان این خواهش را دارم که این زیرساخت‌ها هر که زودتر اصلاح شود و شرایط را مهیا کنند که ما در شرایط برابر با سایر کشورها بتوانیم رقابت کنیم و توانایی‌های‌مان را به کل کشور و دنیا نشان دهیم.‌
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره