نماد آخرین خبر

عجیب‌ترین مصدومیت دنیای فوتبال با عطسه سنگین!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عجیب‌ترین مصدومیت دنیای فوتبال با عطسه سنگین!

ورزش 3/ویکتور آدبویخو، مهاجم بولتون، به دلیل عطسه شدید مصدوم شده و زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.
ویکتور آدبویخو که برای بولتون واندررز در لیگ یک، دسته سوم فوتبال انگلیس بازی می‌کند، روز دوشنبه به دلیل عطسه شدید از ناحیه کمرش آسیب دید!
ایان اوات، مربی بولتون، روز سه شنبه به بولتون نیوز گفت:"ویکتور از یک آسیب دیدگی ناخوشایند کمر رنج می برد و باور کنید یا نه، عطسه شدید دیروز باعث آن شد. ما آن را آزمایش کرده‌ایم و باید خیلی زود نتایج را دریافت کنیم. او با سلامتی کامل در تمرینات شرکت کرد اما در طول تمرینات عطسه شدیدی داشت. ویکتور پسر قدرتمندی است و حتی عطسه هایش هم قدرتمند است!"
در نتیجه، این مهاجم نیجریه‌ای بازی روز سه‌شنبه مقابل بارو را از دست داد و زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.

اوات گفت:"او کمی شکاف در بین دنده‌هایش احساس کرد و ما امیدواریم که این فقط یک مشکل غضروفی یا عضلانی باشد، اما تا زمانی که به خوبی به اسکن نگاه نکنیم، نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است."

این مصدومیت عجیب و غریب در زمان بدی برای بولتون رخ داد، بولتون که در حال حاضر تعدادی از بازیکنان دیگر را از دست داده است.
آدبویخو جدیدترین نام در لیست عجیب‌ترین آسیب‌های ورزش فوتبال است. در سال 2009، کرک برادفوت، مدافع گلاسکو رنجرز، پس از انفجار تخم مرغی در مایکروویو، نیاز به درمان در بیمارستان داشت.
در سال 1995، میلان راپایچ، مهاجم کروات، شروع پیش فصل را به دلیل فرو رفتن کارت پرواز به داخل چشمش از دست داد.
رامی کیب تونسی جدیدترین نمونه از مصدومیت‌های عجیب فوتبال بود که در سال 2021 به دلیل شکستگی فک در حین خوردن هویج، به مدت پنج هفته از میادین دور بود!
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره