نماد آخرین خبر

تحقیقات آغاز شد؛ فساد سازمان‌ یافته در فوتبال آلمان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تحقیقات آغاز شد؛ فساد سازمان‌ یافته در فوتبال آلمان!

ورزش 3/اتحادیه فوتبال آلمان تحقیقاتی را پس از احتمال دستکاری در نتایج برخی مسابقات آغاز کرده است.
مقامات آلمانی در حال تحقیق درباره اتهام تبانی در 17 مسابقه فوتبال هستند. تقریباً دو دهه پس از آخرین رسوایی بزرگ شرط‌بندی در این کشور، این تحقیق باعث نگرانی‌هایی در مورد یکپارچگی این ورزش در آلمان شده است.
در سال 2005، داور رابرت هویزر به دلیل تقلب در چندین مسابقه، از جمله بازی جام حذفی بین هامبورگ و پادربورن در سال 2004، که با نتیجه 4-2 به نفع پادربورن به پایان رسید، مجرم شناخته شد.
بر اساس گزارش اسکای آلمان، تحقیقات فعلی بر روی بی‌نظمی‌های احتمالی در برنامه بازی‌ها و شرط‌بندی تمرکز دارد، که احتمال دخالت برای تأثیرگذاری روی نتایج این مسابقات را نشان می‌دهد.
مقامات هنوز ماهیت خاص دستکاری را تأیید یا افراد دخیل را شناسایی نکرده‌اند. این تحقیقات به دلیل نگرانی‌های فزاینده در مورد یکپارچگی بازارهای شرط‌بندی ورزشی و آسیب‌پذیری‌های احتمالی در رده‌های پایین فوتبال انجام شده است.

بازی‌های مورد بحث از لیگ 3 و لیگ منطقه‌ای است. اتحادیه فوتبال آلمان از این سوء‌ظن آگاه است و آن را «بسیار جدی» می‌بیند. با این حال، اتحادیه شک دارد که مسابقات فوتبال برای رسیدن به یک نتیجه دقیق دستکاری شوند.
علاوه بر این، گفته می‌شود که این نتایج گاهی اوقات بر اساس تصمیمات نادرست داوران یا اشتباهات جدی دروازه بان‌ها و مدافعان رقم خورده است.
در حال حاضر، از بین این همه موارد گزارشی شده، فقط یک تحقیق در حال انجام است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره