نماد آخرین خبر

آغاز تمرینات تیم نصفه و نیمه سپاهان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آغاز تمرینات تیم نصفه و نیمه سپاهان!

ورزش 3/تمرینات تیم فوتبال سپاهان در شرایطی آغاز شد که پیام نیازمند، امین حزباوی، صالح حردانی، جواد آقایی‌پور، محمد کریمی و آریا یوسفی که در آخرین مسابقه طلایی‌پوشان مقابل شمس آذر در اراک 5 نفر از آنها در ترکیب اصلی حضور داشتند غایب بودند و البته فاصله آنها با هم تیمی‌هایشان زیاد نبود و چند کیلومتر آن‌طرف‌تر در اردوی تیم ملی بودند.
با این حال مورایس هر چند بدون حضور نیمی از تیم اصلی خود کار بسیار سختی برای سامان‌دهی به تمرینات دارد، اما از روز پنج‌شنبه و طبق برنامه کارش را به همراه دستیارانش در مجموعه باغ فردوس از سر گرفت.

سپاهان با وجود شکست در مرحله پلی آف لیگ نخبگان مقابل شباب الاهلی و ناکامی در راهیابی به مرحله گروهی لیگ نخبگان توانسته با شروع رقابت‌های لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشد و هر سه مسابقه ابتدایی را به ترتیب مقابل چادرملو، خیبر و شمس آذر با پیروزی پشت سر گذاشته تا تنها تیمی باشد که در لیگ بیست و چهارم موفق به کسب حداکثر امتیازات شده است.

مورایس و هواداران سپاهان اما به خوبی می‌دانند که پس از این فیفادی بازی‌های آنها با حضور در لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) فشرده‎‌تر و دشوارتر دنبال خواهد شد و آنها راهی جز تمرینات سخت برای دور نشدن از صدر جدول در لیگ داخلی و شروع مقتدرانه در رده باشگاهی آسیا ندارند.


 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره