نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تصمیم نهایی هولدینگ؛ عبور از نکونام!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تصمیم نهایی هولدینگ؛ عبور از نکونام!

ورزش 3/در پایان تعطیلات نسبتا طولانی این هفته، فوتبال ایران ممکن است با خبر جنجالی جدیدی مواجه شود که آن، معرفی سرمربی خارجی استقلال است.
پس از شکست آبی‌ها در دیدار مقابل استقلال خوزستان در پنجشنبه گذشته و در فاصله هفت روز پس از این اتفاق، شایعات مختلفی پیرامون استقلال به گوش می‌رسد اما هیچ یک از مقامات رسمی استقلال، درباره گمانه زنی ها، اظهار نظر جدی نداشته و باشگاه استقلال نیز تنها با انتشار یک بیانیه، بدون نشان دادن علائم حمایت از سرمربی فعلی، اعلام کرد قرار است با تلاش کادر فنی، نقاط ضعف تیم برطرف بشود.
اما اما امروز خبرهای تازه ای در این باره به گوش رسید و یک مربی بلغارستانی به نام ایویلو پِتِف، به عنوان گزینه اصلی تیم فوتبال استقلال اعلام شد. مربی که احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره استقلال، در حال مذاکره با اوست تا با وی به توافق برسد. مربی که البته هیچ ربطی به اسامی بزرگ وعده داده شده توسط اطرافیان مدیران باشگاه (ماننده هروه رنار و نناد بلیتسا) ندارد.

از آنجایی که مذاکرات با این مربی را ایجنت بوسنیایی مورد اعتماد شهریاری انجام می‌دهد، خبر این مذاکره توسط خود وی به یکی از رسانه ها داده شده و در حال حاضر هواداران استقلال مشغول جستجو درباره سوابق این سرمربی هستند که کشورش (بلغارستان) سالهاست جایی در بین تیم‌های درجه ۲ فوتبال جهان نیز ندارد. ضمن اینکه این ایجنت اهل بوسنی، صحبت هایی را نیز با ژلیکو سوپیچ سرمربی کروات سابق تیم های رییکا و اچ‌ان‌کی گوریتسا کرواسی و صباح آذربایجان داشته است..

در عین حال فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در روزهای گذشته با ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال مذاکره کرده و نظر او را درباره حضور در باشگاه استقلال جویا شده است که ظاهرا ساپینتو نیز به این سوال پاسخ مثبت داده و اعلام کرده آمادگی حضور در ایران را دارد. همچنین ممکن است فایل فرهاد مجیدی نیز دوباره به نحوی باز بشود تا این مربی ایرانی شاغل در فوتبال امارات نیز دوباره به ایران برگردد اگرچه در روزهای گذشته بارها از طرف اطرافیان شهریاری تاکید شده که هلدینگ به دنبال استخدام گزینه خارجی است.

در همین راستا و در شرایطی که باشگاه استقلال در حال سبک سنگین کردن گزینه‌ها و استخدام یک مربی ارزان قیمت‌تر برای هدایت تیم فوتبال استقلال است، جواد نکونام هم خسته از اتفاقات و کارشکنی‌هایی مثل قطع وعده غذایی و تجهیزات پزشکی و همچنین مشکلات قراردادی بازیکنانی مثل مهرداد محمدی، ممکن است به زودی نظر نهایی خود را پیرامون همکاری با استقلال منتشر کند. او سه روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود استقلال را با بازیکنانی که دارد، قهرمان لیگ خواهد کرد اما به نظر می‌رسد اختلاف میان او و مدیران فعلی باشگاه استقلال عمیق‌تر از این است که با یک مصاحبه ترمیم بشود.
به هر صورت، باشگاه استقلال در انتظار ساعاتی پر تب و تاب و پر ماجرا خواهد بود و البته کامنت‌های هواداری و نظرات مثبت و منفی در رقم خوردن این سرنوشت، نقش خود را ایفا خواهد کرد. این در شرایطی است که تنها سه هفته از لیگ برتر فوتبال ایران گذشته و این مسابقات به دلیل تلاقی با روزهای فیفا، تعطیل شده است. زمانی که مدیران استقلال پس از تمدید قرارداد با جواد در ابتدای فصل، آن را مناسب تغییرات تلقی می‌کنند.
شما هم می‌توانید نظرات خود را درباره اتفاقات باشگاه استقلال و تغییرات قریب الوقوع با دیگران در میان بگذارید. نظرات خود را کامنت کنید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید