نماد آخرین خبر

دنیا مالی: مسئول تیم المپیک فدراسیون است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دنیا مالی: مسئول تیم المپیک فدراسیون است

ورزش 3/تیم امید ایران پس از ناکامی در صعود به المپیک پاریس و قطع همکاری با رضا عنایتی همچنان شرایط نامشخصی دارد و سرمربی جدید این تیم مشخص نشده است.
احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، در خصوص این تیم عنوان کرد: ۴۸ سال است که فوتبال ما به المپیک نرسیده است. همیشه اختلافی بین فدراسیون و کمیته ملی المپیک بوده که من همین که مسئولیت قبول کردم، این اختلاف را حل کردم.
او ادامه داد: فدراسیون فوتبال مسئول تیم ملی امید ما و پاسخگوی مسائل مربوط به این تیم خواهد بود‌. خیلی از کشورهایی که سطح فوتبال‌شان به مراتب از ما پایین‌تر است، سهمیه المپیک می‌گیرند و این برای ما خیلی بد است.
دنیامالی با اشاره به مجبوبیت این رشته‌ها گفت: چهار رشته توپی هندبال، بسکتبال، والیبال و فوتبال در هر شرایطی برای مردم جذابیت دارد و ما باید تلاش کنیم در راستای مخاطب پذیری حرکت کنیم. فارغ از بحث مدال‌آوری، یک رقابت وجود دارد و ما باید در بحث‌های تیمی وقت بیشتری بگذاریم.
او در پایان گفت: ما بضاعت بالایی داریم و انتظار مردم هم درست است. از طرفی ورزش‌های تیمی و توپی مخاطب پذیری خاص خودشان را دارند و ما باید تلاش کنیم توجه کافی به آنها داشته باشیم و کار بیشتری انجام بدهیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره