نماد آخرین خبر

کیمیش: موسیالا نشان داد باید نامزد توپ طلا باشد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کیمیش: موسیالا نشان داد باید نامزد توپ طلا باشد

ورزش 3/یوشوا کیمیش، کاپیتان تیم ملی آلمان، می‌گوید جمال موسیالا در بازی مقابل مجارستان نشان داد که باید در لیست توپ طلا حضور داشته باشد.کیمیش: موسیالا نشان داد باید نامزد توپ طلا باشد

هفته گذشته لیست ۳۰ نفره توپ طلا منتشر شد و اسامی قابل توجهی در آن دیده شدند اما غیبت ستاره بایرن انتقادات زیادی را به همراه داشت.

جمال موسیالا که در فصل گذشته در پیراهن‌های بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان نمایش‌های درخشانی از خود نشان داد در این لیست غایب بود و برخی از نمایندگان بایرن و تیم ملی این کشور معتقد بودند که موسیالا استحقاق حضور در بین نامزدهای این جایزه را دارد.

در همین حین در دیدار امشب آلمان برابر مجارستان موسیالا درخشید و توانست در شب پیروزی ۵-۰ تیمش یک گل و سه پاس گل ثبت کند و بارها با خلق موقعیت دروازه حریف را تهدید کند.

این نمایش بار دیگر صحبت‌ها درباره غیبت او در لیست توپ طلا را به میان آورد. کیمیش پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی در این مورد که چرا موسیالا در لیست توپ طلا نبود، گفت: «نه. نمی‌دانم برای تصمیم‌گیری از چه معیاری استفاده می‌شود. در واقع بهترین بازیکنان باید در این لیست باشند. جمال قطعا یکی از آنهاست. او امروز دوباره این را نشان داد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره