نماد آخرین خبر

دین‌محمدی: نکونام بماند و ضعف‌های تیم را برطرف کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دین‌محمدی: نکونام بماند و ضعف‌های تیم را برطرف کند

ورزش 3/سیروس دین محمدی ابقای جواد نکونام را تصمیمی منطقی در زمینه فنی می‌داند.
 سیروس دین محمدی اعتقاد دارد که برکناری جواد نکونام از لحاظ فنی به استقلال ضربه خواهد زد و اگر تصمیمی به کنار گذاشته شدن او گرفته شده غیر فنی و مربوط به مسائل داخلی باشگاه استقلال است.
دین محمدی در این ارتباط گفت: هیچ کجای دنیا در هفته سوم مربی عوض نمی‌کنند، اصلا چرا باید در این مورد صحبت کرد وقتی که سرمربی تیم خود را بسته است و می‌تواند به کارش ادامه دهد و ضعف‌های تیم را برطرف کند.
او در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه مبنی‌بر اینکه ولی این تصمیم گرفته شده است گفت: من دارم فنی صحبت می‌کنم، به داخل باشگاه استقلال رفت و آمد ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی رقم خورده است، از لحظا فنی این تصمیم به ضرر استقلال خواهد بود.
او در ادامه گفت: اگر قرار باشد با یک باخت، مربی از تیم جدا شود قطعا مربی بعدی که می‌خواهد جای نکونام قرار بگیرد با استرس کار خود را شروع می‌کند و با این ذهنیت وارد می‌شود که ممکن است با یک باخت من هم از این تیم جدا شوم.
دین محمدی در انتها عنوان کرد: استقلال نه در زمینه مدیریت و نه در زمینه فنی ثبات نداشته است و همین صندلی‌های لرزان باعث شده که هر سال تیم آسیب ببیند و از رقبای خود عقب باشد



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره