نماد آخرین خبر

وزیر ورزش: ایران در فوتسال دنیا صاحب سبک است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وزیر ورزش: ایران در فوتسال دنیا صاحب سبک است

ورزش 3/وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص شرایط و مسئولیت‌های اعضای این تیم صحبت کرد.
احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، امروز از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال اعزامی به جام جهانی ازبکستان بازدید کرد. او در حاشیه این بازدید در گفت‌وگویی اظهار داشت: ایران در رشته فوتسال صاحب سبک است و همین موضوع کار شما را در زمین مشکل می‌کند، چرا که تیم‌هایی که با شما بازی می‌کنند همه انرژی خود را برای موفقیت در برابرتان خواهند گذاشت.
او ادامه داد: دهه پیش‌رو در ورزش استفاده از مباحث نرم افزاری، هوش مصنوعی و علوم دانش بنیان است، امیدوارم فوتسال ایران که خود در این رشته صاحب سبک است، در اجرای این مهم پیش‌قدم شود. فوتسال یک رشته پرتحرک، چابک، پرهیجان و مملو‌ از خلاقیت است و خلاقیت یک بازیکن می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، به همین دلیل ایرانی‌ها به دلیل روحیه خاص‌شان، شرایط بهتری نسبت به سایر کشورها در این رشته دارند.
دنیامالی در ادامه عنوان کرد: رشته ‌هایی مثل فوتسال که متحول شده‌اند کارشان سخت‌تر از رشته‌هایی است که تازه پله‌های موفقیت را طی می‌کنند. وقتی جایگاه خوبی در این رشته داریم، حفظ و ارتقا آن به مراتب سخت‌تر است، بنابراین این موضوع مسئولیت مربیان و فدراسیون را سخت‌تر می‌کند‌.

وزیر ورزش گفت: حوزه ورزش، حوزه‌ی پهلوانی است. در واقع همدلی، صمیمیت و رفاقت اساس ورزش است، خوشبختانه بچه‌های ما به مرام و مسلک جوانمردی معروف هستند. اینکه مقام معظم رهبری شخصا یک دیدار اختصاصی با ملی‌پوشان رشته فوتسال انجام دادند نشان از هوش و درایت ایشان دارد.

دنیامالی در پایان عنوان کرد: امیدوارم شما با نتایج خوبی که در این رویداد کسب خواهید کرد، دل مردم را شاد کنید. وظیفه داشتم خداقوتی بگویم و برایتان آرزوی موفقیت کنم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید