نماد آخرین خبر

پاسپورت آقای گل لیگ برتر مهر خروج نخورد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسپورت آقای گل لیگ برتر مهر خروج نخورد

ورزش 3/وضعیت آقای گل فعلی لیگ بیست و چهارم برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا مشخص نیست.
تیم فوتبال جوانان ایران که این روزها اردوهای تدارکاتی خود قبل از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا را پشت سر می‌گذارد، اوایل مهرماه کارش را در این تورنمنت شروع می‌کند.
حسین عبدی، سرمربی تیم جوانان بازیکنانی را در اختیار دارد که اکثر آنها در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند و برخی از آنها جزء نفرات کلیدی تیم‌های باشگاهی خود هستند.
یکی از بازیکنان مورد اعتماد عبدی که در تیم باشگاهی‌اش نیز فیکس به میدان می‌رود، رضا غندی‌پور است. مهاجم کنونی ملوان که در 3 هفته ابتدایی لیگ 3 گل به ثمر رسانده و آقای گل فعلی مسابقات محسوب می‌شود به اردوی تیم جوانان دعوت شده اما حضورش در جمع شاگردان عبدی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
حسین عبدی پیش از این از عدم همکاری باشگاه‌ها با او برای در اختیار گذاشتن بازیکنان گلایه کرده بود و به نظر می‌رسد این مسئله ادامه‌دار باشد.
تیم جوانان ایران در تاریخ 4 مهر ماه وارد مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا می‌شود و تاریخ بازی‌های این تیم همزمان با برگزاری لیگ برتر است. در این شرایط ملوانی‌ها هنوز رضا غندی‌پور را در اختیار حسین عبدی نگذاشتند و احتمال دارد این اتفاق در نهایت هم رخ ندهد.

باید دید در روزهای آینده چه تصمیماتی در این خصوص اتخاذ می‌شود و غندی‌پور و سایر بازیکنانی که در تیم باشگاهی خود فیکس هستند، مجوز حضور در ترکیب تیم جوانان را پیدا خواهند کرد یا نه.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره