نماد آخرین خبر

گفته بودم یونایتد به عمل قلب باز نیاز دارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گفته بودم یونایتد به عمل قلب باز نیاز دارد!

ورزش 3/رالف رانگنیک معتقد است که اظهارات دو سال قبلش درباره شرایط منچستریونایتد کاملا درست بوده است.
منچستریونایتد در چند سال اخیر و پس از جدایی سر الکس فرگوسن با مشکلات جدی روبرو شده و بحرانی که در این تیم به وجود آمده همچنان ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد که وضعیت این تیم به این زودی بهبود پیدا کند اما مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا شرایط را بهتر کنند.
رانگنیک دو سال قبل پیش از جدایی‌اش از شیاطین سرخ صراحتا گفته بود که مدیران این باشگاه حتی نمی‌دانند که مشکل اصلی کجاست تا بتوانند برای حل آن تلاش کنند و فقط به فکر راه حل‌های مقطعی هستند. او تاکید داشت که یونایتد نیاز به عمل قلب باز دارد تا بتواند از این وضعیت راحت شود و در این صورت مشکلات حتی در عرض یک سال حل خواهند شد.
او که حالا هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد در گفتگو با TV2 درباره وضعیت فعلی تیم سابقش اظهار داشت:« من این صحبت‌ها را دو سال پیش زمانی زدم که فصل دیگر تقریبا تمام شده بود. شاید دو یا سه هفته از زمانی که اریک تن‌هاخ هم با خواسته‌های مشابهی مواجه شده گذشته باشد.
او پس از این که با چنین سوالاتی مطرح شد، گفته بود که من در تحلیلم درست عمل کردم و حرفم درست بوده است. نمی‌دانم که آنها در طول این مدت چند بازیکن برای بهبود شرایط این تیم خریده‌اند اما به نظر می‌رسد که حق کاملا با من بود و آنها نیاز به جراحی اساسی دارند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره