نماد آخرین خبر

محبوبیت رافینیا بیشتر شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محبوبیت رافینیا بیشتر شد!

ورزش 3/رافینیا در این فیفا دی به تیم ملی برزیل دعوت نشد و غیبت او خیلی سریع به چشم آمد.
مهاجم بارسا که در فیفا دی سپتامبر به دلیل اینکه یک بازی محروم بود، از سوی دوریوال جونیور دعوت نشد، حالا وزن بیشتری در سلسائو به دست آورده است، آن هم بدون یک دقیقه بازی.
رافینیا که بهترین روزهای خود را در بارسلونا سپری می کند، یک بازی از همراهی برزیل محروم بود و دوریوال به او استراحت داد.
از این رو از قبل مشخص بود که او در بازی برزیل و اکوادور حضور نخواهد داشت. دیداری که سلسائوبا گل رودریگو 1-0 پیروز شد ولی شکل بازی برزیل ناامید کننده بود و تیم هنوز نتوانسته به ریتم مناسبی برسد. 
دوریوال در پست رافینیا از لوئیس هنریکه و استوائو 17 ساله دعوت کرد ولی هیچکدام در حد و اندازه های رافینیا نشان ندادند. دوریوال جونیور یک روز قبل از اعلام لیست نهایی برزیل، با رافینیا تماس گرفته بود. ژستی که نشان دهنده وزن خاص ستاره بارسا در سلسائو است.
لوئیز هنریکه در پست وینگر راست جواب نداد. بازیکن سابق بتیس در کنار وینیسیوس جونیور، یکی از ضعیف ترین های برزیل در مقابل اکوادور بود.

استوائو، به نوبه خود، که اولین بازی ملی خود را انجام داد، در 28 دقیقه حضورش در زمین محتاطانه عمل کرد و حتی یک شوت به دروازه هم نزد.
در این بازی برزیل دلتنگ رافینیا شد که خود را به عنوان اولین گزینه برزیل برای وینگر راست معرفی کرده است. استراحت دادن به او البته که خبر خوبی برای رافینیا و هانسی فلیک بود.
اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، مهاجم بارسا در فراخوان بعدی برزیل برای فیفا دی ماه اکتبر حضور خواهد داشت، زمانی که سلسائو باید به مصاف شیلی و پرو برود.
رافا سومین سال حضورش در بارسا را بسیار قوی آغاز کرده است. سه گل به وایادولید در اولین هت تریک دوران حرفه ای خود و سه پاس گل در چهار بازی اول لالیگا.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره