نماد آخرین خبر
  1. مهم
ورزشی

هافبک سابق استقلال پرسپولیسی شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
هافبک سابق استقلال پرسپولیسی شد

آخرین خبر/سعید مهری هافبک پیشین استقلال با عقد قرارداد رسمی قرمزپوش شد.
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس با انتشار یک طرح گرافیکی به طور رسمی خبر پیوستن سعید مهری به این باشگاه را اعلام کرد و به هافبک پیشین استقلال خوشامد گفت.
پرسپولیس از هفته گذشته مذاکرات برای جذب سعید مهری، هافبک سابق استقلال را آغاز کرده بود و بعد از اینکه شب گذشته این باشگاه مهاجم خارجی جدید خود را معرفی کرد، سعید مهری نیز به باشگاه پرسپولیس دعوت شد تا قرارداد خود را رسمی کند.

سعید مهری که اهل آذربایجان شرقی است بعد از بازی برای ماشین‌سازی و تراکتور، در زمستان لیگ بیستم با نظر محمود فکری به استقلال پیوست اما بلافاصله پس از انتقال او فکری از استقلال جدا شد و او یک فصل و نیم زیر نظر فرهاد مجیدی کار کرد‌.
سعید مهری با تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم قهرمانی بدون شکست در لیگ را تجربه کرد و فصل بعد نیز مهره مورد علاقه ریکاردو ساپینتو در استقلال بود و با این سرمربی پرتغالی به نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی سوپرجام دست پیدا کرد.

چهارمین فصل حضور مهری در استقلال با حواشی زیادی همراه بود و او بعد از فسخ شدن قراردادش به علت قانون سقف بودجه، با قرارداد جنجالی ۱۶۰ میلیون تومانی نیم فصل در اسکواد استقلال جواد نکونام حضور داشت و سپس راهی آپوئل قبرس شد تا دوباره شاگرد ساپینتو شود.
این هافبک مرکزی بعد از اینکه موفق شد با آپوئل به قهرمانی برسد حالا در یک انتقال جنجالی به پرسپولیس پیوست و با تغییر رنگ خود از آبی به قرمز، نقطه عطفی برای دوران فوتبالی خود رقم زد.

مهری فصل گذشته حتی به تیم ملی هم دعوت شد و یک بازی زیر نظر امیر قلعه‌نویی انجام داد اما حواشی قراردادش با استقلال او را از تیم ملی دور کرد و حالا او تلاش می‌کند با برچسب بازیکن پرسپولیس دوباره به تیم ملی دعوت بشود.
باشگاه پرسپولیس این هافبک ۲۶ ساله را با انتشار یک طرح گرافیکی و جمله "سعید مهری پرسپولیسی شد، خوش اومدی" معرفی کرد. این انتقال در فضای هواداری استقلال و پرسپولیس بسیار بحث برانگیز شده و باید دید مهری چه عملکردی در دیگر تیم بزرگ پایتخت خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره