نماد آخرین خبر

طعنه کومان به برخواین؛ برزیل بهتر از عربستان است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طعنه کومان به برخواین؛ برزیل بهتر از عربستان است!

ورزش 3/تیم ملی فوتبال هلند فرداشب در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف آلمان خواهد رفت. رونالد کومان، سرمربی هلند، در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و به سوالات مختلف پاسخ داد.
در جریان تمرین روز گذشته ووت وخهورست پس از دوئل با یورین تیمبر، تمرین را با عصبانیت ترک کرد. کومان معتقد است که مشکلی وجود ندارد و نیازی نیست این موضوع بزرگتر از حد واقعی‌اش نشان داده شود.
کومان با اشاره به عصبانیت کومان گفت: "در مورد اتفاقاتی که افتاده صحبت کردیم. ما نباید آن را بزرگتر از آنچه هست، نشان دهیم. ما دوباره در مورد آن صحبت کردیم. همه متوجه شده‌اند که می‌توانست متفاوت باشد. این مشکل بزرگی نیست. اگر برای مدتی ادامه پیدا کند، باید در نقطه‌ای متوقف شود اما شخصیت بازیکنان را نیز نشان می‌دهد. گاه و بی‌گاه کمی تندی و مقابله با یکدیگر، مجاز است، با من موافقید؟"

کومان به دلیل اظهارنظر درمورد تصمیم استیون برخواین در انتقال به لیگ عربستان مورد انتقاد قرار گرفت. او تایید کرد که برخواین را هرگز به تیم ملی دعوت نخواهد کرد و این بازیکن هم از این تصمیم عصبانی شد. اکنون دیگر ملی پوش هلندی یعنی ممفیس دپای تصمیم به ترک فوتبال اروپا گرفته و به لیگ برزیل می‌رود.
کومان در پاسخ به این سوال که اکنون دیپای را هم به تیم ملی دعوت نخواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: "شما همیشه به تناسب اندام و سطح رقابت نگاه می‌کنید. سطح رقابت در برزیل بالاتر ازعربستان سعودی است. دعوت شدن با نشدن دیپای به این بستگی دارد که آیا او بازی می‌کند یا خیر."

او همچنین درمورد رویارویی با آلمان گفت: "می‌دانم جمال موسیالا و فلوریان ویرتز بازیکنان بزرگی هستند، اما ما هم هافبک‌های خوبی داریم. آن‌ها هم برای آلمان مشکل ایجاد خواهند کرد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره