نماد آخرین خبر

زیر پای بازیکن ما نشستند تا به اردوی استقلال برنگردد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زیر پای بازیکن ما نشستند تا به اردوی استقلال برنگردد!

ورزش 3/تیم های رده های سنی استقلال در آکادمی این باشگاه خیلی دیرتر از موعد مقرر کار خود را آغاز کرده و عدم هماهنگی نسبی بین کادر و بازیکنان این تیم ها از پیش فصل، تاثیرات خود را در نتایج گذاشته است. این در حالی است که آرام آرام وضعیت این تیم ها رو به بهبودی رفته تا جایی که تیم نوجوانان استقلال با هدایت شاهین صمدیان در یک قدمی صدر جدول قرار گرفته است.
با این حال اتفاق عجیبی که نوجوانان استقلال را تحت الشعاع قرار داده به موضوع ملی پوشان این تیم برمی گردد چرا که بعد از اردوی اخیر تیم ملی نوجوانان، بازیکنان این رده سنی باشگاه آبی پوش حاضر به بازگشت به اردوی این تیم نشده اند هرچند صمدیان اعتقاد دارد در این خصوص پای مربیان تیم ملی در میان است. گفت و گوی ورزش سه با سرمربی تیم نوجوانان استقلال را در زیر می خوانید:
* از شرایط تیم نوجوانان استقلال صحبت را آغاز کنیم.
از 3 ماه پیش که کار را با تست از بازیکنان آغاز کردیم امروز یک شرایط مناسب و قابل قبول است. بچه ها دارند تمرین می کنند. شکل کار آنها رو به جلوست و دارند کم کم به هماهنگی می رسند. با توجه به اینکه از تیم پارسال فقط یک بازیکن در اختیار داشتیم و تیم کلا تغییر پیدا کرد نیاز به زمان داشتیم که حالا این هماهنگی در حال تحقق است.
* به نظر می رسد در بین تیم های رده های سنی استقلال، تیم نوجوانان با هدایت شما شرایط بهترین نسبت به سایر رده ها دارد.
با توجه به اینکه صدر جدول فاصله کمی بین 4 تیم بالای جدول وجود دارد رقابت فشرده ای برای صدرنشینی وجود دارد هرچند استقلال هم طی هفته های قبل به صدر جدول رسید اما به خاطر یک شکست بدموقع دوباره صدر را از دست دادیم اما دوباره با جبران این نتیجه به یک قدمی رتبه اول رسیده و با تیم اول جدول تنها 2 امتیاز فاصله داریم. مطمون باشید با دو برد پیاپی دوباره صدر را پس می گیریم. با توجه به بضاعتی که داشته ایم نتایج مان قابل قبول است و شکل کارمان هم بد جلو نمی رود.

* درباره شرایط آکادمی در این مدت که به عنوان سرمربی اینجا هستید صحبت کنیم.
به هر حال با توجه به شرایطی که امسال برای آکادمی به وجود آمده و البته مشکلاتی که سال های قبل وجود داشته و قرار بر این بوده که این مشکلات برطرف شود؛ امروز ما نیاز به حمایت بیشتری داریم. بچه های ما طی 7 روز هفته در اختیار باشگاه هستند و به صورت حرفه ای تمرینات مناسبی را انجام می دهند. این در حالی است که کمبود امکانات می تواند ما را به چالش کشیده و به دردسرمان بیاندازد. بنابراین توقعمان از باشگاه و آکادمی این است که حداقل امکانات را برای ما فراهم کنند. ما واقعا هیچ امکانات قابل ملاحظه ای نداریم و این اصلا برازنده نام بزرگ استقلال و آکادمی این باشگاه نیست. باید حداقل امکانات در اختیارمان باشد تا بتوانیم نسبت به نتیجه گیری در آینده امیدوار باشیم. اگر مسائل قراردادی، تغدیه ای و لجستیکی بچه ها را تامین کنیم آنها هم با فکر آسوده به تمرین می آیند و این امر قطعا در نتیجه گیری نیز تاثیرگذار خواهد بود. توقع این است که باشگاه نگاه ویژه ای به آکادمی و تیم های رده های سنی داشته باشد و ابزار و امکاناتی که نیاز داریم را برای ما فراهم کند تا این امر در روند رشد و پیشرفت بچه ها تاثیرگذار واقع شود.

* گویا درخصوص یک بازیکن نوجوان استقلال که به اردوی تیم ملی رفته مشکلاتی برای تیم شما به وجود آمده است.
بله درست است. دو بازیکن استقلال که یکی از آنها یعنی عرفان خدادادی که با ما قرارداد بسته و بازیکن قطعی آکادمی استقلال به شمار می رود از زمانی که به تمرین تیم ملی نوجوانان رفت از آن به بعد دیگر در تمرینات ما حاضر نشد. یکسری موارد هم به گوش ما رسیده که انگار زیر پای این بازیکن نشسته و از وی خواسته اند که در تمرینات استقلال حاضر نشود تا برایش تیم جدید در لیگ برتر بزرگسالان پیدا کنند!
* برای بازیکن نوجوان، تیم بزرگسالان پیدا کنند؟ 
درست است. به گوش ما رسیده که کادر تیم ملی نوجوانان و سرمربی آن یعنی آقای چمنیان چنین آپشنی را در اختیار بازیکن ما قرار داده و به او درباره یک تیم لیگ برتری شهرستانی قول و وعده وعید داده است. این در حالی است که این بازیکن حاضر نشد بعد از اردوی تیم ملی به آکادمی بیاید و زمانی که دلیل این امر را از خانواده اش جویا شدم دیدم که یکسری بهانه های واهی از آکادمی استقلال به خاطر شرایط زندگی بازیکن می گیرند که به آنها گفتم ایشان تحت قرارداد با ماست و به او بگویید بیاید و ما شرایط را برای او فراهم می کنیم اما دوباره دیدم این مشکلات در کار نیست و آنها با بهانه های واهی سعی بر این دارند که این بازیکن اصلا در تمرین حاضر نشود. آنجا شکم به یقین تبدیل شد که زیر پای بچه نشسته اند و به او قول هایی داده اند. از زمانی که او به تمرین تیم ملی رفته و برگشته تا الان او در تمرین استقلال حاضر نشده این در شرایطی هست که 4 بازیکن ملی پوش پرسپولیس از اردو به ترکیب این تیم اضافه شده و جلوی تیم سزار به میدان رفتند. نمی دانم چطور می شود که به راحتی به آنها اجازه می دهند اما به بازیکن ما نه.
* در مورد این بازیکن صحبت دیگری باقی می ماند؟ 
درباره بازیکن فوق شرایط به گونه ای است که مانده ام چرا این اتفاقات می افتد. آیا با باشگاه استقلال خصومت دارند یا اینکه زیرپای بازیکن می نشینند تا بحث ترانسفر بازیکن و ... مطرح است. البته اصولا مشخص نیست در تیم های ملی رده های سنی چه خبر است. آقای حسینی سرمربی جوانان استقلال هم چنین گلایه ای داشته و گویا آن جا هم زیر پای یک بازیکن جوانان استقلال نشسته و از او هم خواسته اند تا به آکادمی برنگردد. این مشکل و معضلی هست که به سود و منفعت شخصی افراد بر می گردد یا پای مسائل دیگری در میان است؛ مثل عداوت و دشمنی با باشگاه استقلال. به هر حال هر دو تیم روی این قضیه متضرر شده ایم و امیدوارم از باشگاه، هیات فوتبال و فدراسیون فوتبال صدای ما شنیده و برای این معضل جدید چاره اندیشی کنند. در این زمینه در خصوص تمرد این بازیکنان از حضور در تیم های رده های سنی استقلال قرار شد نامه عدم تمکین این بازیکنان از دستورات سرمربی برای حضور در تمرینات را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده تا به عنوان باشگاهی که آنها در اختیار ما هستند؛ من بعد از این اجازه حضور این نفرات در تمرینات تیم ملی را ندهیم.
 

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره