نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ای‌اف‌سی: استقلال و پرسپولیس موقتاً در قلعه حسن‌خان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ای‌اف‌سی: استقلال و پرسپولیس موقتاً در قلعه حسن‌خان

ورزش 3/محل برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به یک ابهام بزرگ برای دو تیم تبدیل شده بود. شک و شبهه‌ها در خصوص اینکه آیا استادیوم شهدای شهر قدس می‌تواند مجوزهای لازم را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کند یا خیر، یک دردسر جدید برای سرخابی‌ها بود.
در واقع پس از اینکه استادیوم آزادی در دست تعمیر قرار گرفت، مکان برگزاری نخستین بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در آسیا نامشخص بود؛ چرا که باید ابتدا ناظران و نمایندگان AFC استادیوم شهر قدس را تأیید می‌کردند که هنوز هم این موضوع به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است.
در شرایطی که گفته می‌شود قرار است که AFC نظر نهایی خود درباره ورزشگاه شهر قدس را حداکثر تا فردا اعلام کند، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مکان برگزاری نخستین بازی خانگی سرخابی‌ها را اعلام کرده و استادیوم قلعه حسن‌خان به عنوان ورزشگاه میزبان درج شده است.

استقلال باید دوشنبه هفته آینده و در تاریخ 26 شهریور از الغرافه میزبانی کند. سایت AFC نوشته است که ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان این بازی خواهد بود. استادیوم کم ظرفیتی که گفته می‌شود قرار است تنها پنج هزار بلیت برای این مسابقه به فروش برسد.
نکته جالب اینکه در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، مکان برگزاری نخستین دیدار خانگی پرسپولیس نیز شهدای شهر قدس درج شده است. سرخپوشان باید در دور دوم مرحله گروهی و در تاریخ دوشنبه 9 مهر از پاختاکور ازبکستان پذیرایی کنند که ظاهراً این مسابقه نیز در استادیوم قلعه حسن‌خان انجام می شود.

اما مسئله مهم‌تر، مکان برگزاری بازی‌های بعدی سرخابی‌ها در تهران است. جایی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده دیدار استقلال و النصر در تاریخ سه شنبه اول آبان قرار است در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

استادیوم پیر و قدیمی پایتخت، این روزها در دست تعمیر و بازسازی است و باید دید که عملیات مرمت آن تا تاریخ ذکر شده به پایان می‌رسد یا خیر. جایی که قرار است کریستیانو رونالدو به همراه سایر ستاره‌های النصر به تهران بیاید و طبیعتا امکان برگزاری این بازی در قلعه حسن خان وجود ندارد.
مسئولین ستاد بازسازی استادیوم‌های کشور تلاش می‌کنند که ورزشگاه آزادی را به آن مسابقه حساس برسانند و باید دید که تا چه اندازه در این امر موفق خواهند بود. ضمن اینکه در سایت AFC، مکان برگزاری دومین بازی خانگی پرسپولیس برابر الغرافه، استادیوم آزادی درج شده است که این بدان معناست که استادیوم شهر قدس، تنها میزبان اولین بازی دو تیم خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره