نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرونده جدایی نکونام به طور کامل بسته شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرونده جدایی نکونام به طور کامل بسته شد

ورزش 3/احمد شهریاری با حضور در محل برگزاری بازی دوستانه امروز استقلال، حمایت خود را از نکونام نشان داد تا پرونده تغییر سرمربی رسماً بسته شود.
 تصویری که رسانه رسمی باشگاه استقلال دقایقی پیش در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد، به معنای خط قرمز بزرگی بود بر تمامی اخبار و شایعات پیرامون تغییر سرمربی این باشگاه که البته به مدت 10 روز، استقلال را وارد بحران‌های عجیب و بزرگی کرده بود.
همه چیز از شب عجیب فولاد آرنا آغاز شد، جایی که استقلال با شکست غیرمنتظره برابر همنام خوزستانی، غرق در حاشیه و جنجال شد و تا آخرین ساعت بامداد امروز نیز، اخباری مبنی بر عبور هلدینگ و باشگاه استقلال از جواد نکونام و انتخاب سرمربی جدید به گوش می‌رسید.
در اینکه مدیریت استقلال برای انتخاب سرمربی جدید با چندین گزینه وارد مذاکره شد و حتی تا مرحله انعقاد قرارداد نیز پیش رفته بود، شکی نیست. اما چند گزینه‌ای که مدنظر آبی‌ها بودند، هر کدام بنا به دلایل مختلفی، حضورشان در ایران منتفی شد تا شاید مالکان استقلال تصمیم بگیرند از فضای احساسی به وجود آمده فاصله گرفته و تصمیمات بهتری برای تیم بگیرند.

در نهایت و پس از جلسه‌ای که شب گذشته میان مالکان باشگاه، شخص مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برگزار شده بود، تصمیم بر آن شد تا پرونده انتخاب سرمربی جدید به طور کامل بسته شده و جواد نکونام همچنان به حضور روی نیمکت تیم ادامه دهد.


رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار تصاویری از حضور نماینده تام الاختیار هلدینگ در زمین شماره 2 آزادی و عکسهای یادگاری او با جواد نکونام، این‌گونه از پایان روزهای پرحاشیه در باشگاه خبر داد تا سرمربی آبی‌ها با آرامش بیشتری، تیمش را برای بازی‌های حساس پیش رو آماده کند.
در متنی که رسانه استقلال منتشر کرده، این‌گونه نوشته شده است: «در حاشیه مصاف امروز دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان، احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره و مصطفی کارخانه، عضو هیات مدیره استقلال، در محل برگزاری این دیدار حاضر شدند و ضمن دیدار و گفت‌وگو با جواد نکونام، حمایت خود و هیئت مدیره را از او اعلام داشتند تا به شایعات پیرامون استقلال پایان دهند.»

هر چند که انتشار این تصاویر و متن حمایتی از نکونام به معنای پایان روزهای سیاه اخیر استقلال است؛ اما در واقع مدیران باشگاه و بخصوص هلدینگ خلیج فارس، در این مدت باعث ایجاد تنش‌های زیاد در تیم و از بین رفتن تمرکز بازیکنان و کادر فنی شده بودند، چرا که چند روز حساس و کلیدی در روزهای فیفا جهت آنالیز هر چه بهتر رقبای پیش رو و بخصوص الغرافه و پرسپولیس از دست رفت.
نکونام که تیمش امروز توانست از سد تیم مهدی تارتار عبور کند، حالا باید شاگردانش را برای جدال حساس مقابل نماینده قطر آماده کند، دیداری که دوشنبه هفته آینده و در ورزشگاه قلعه حسن‌خان برگزار می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره