نماد آخرین خبر

زنده از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا

ورزش 3/مسابقات هفته دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا امروز برگزار می‌شود.
از هفته دوم دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، امروز قرار است در گروه‌های سه گانه ۹ بازی مختلف برگزار شود تا پرونده این فیفا دی نیز بسته شود.
هفته نخست بازی‌ها پنجشنبه گذشته انجام شد و این آخرین بازی تیم‌های ملی در این هفته از مسابقات مقدماتی جام جهانی است؛ در پایان تمامی بازی‌های این دور از مسابقات مقدماتی در قاره آسیا، از هر سه گروه دو تیم به صورت مستقیم به جام جهانی خواهند رسید و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه راهی مرحله پلی آف خواهند شد. 
۹ دیدار امروز در ۴ ساعت مختلف برگزار خواهد شد که در واقع مسابقات هفته دوم از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد و همچنین در ساعات ۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ دیگر مسابقات امروز برگزار می‌شود. 
پوشش زنده خبری

**اورونوف پس از گلزنی برای تیم ملی ازبکستان، در پایان بازی با مصدومیت از زمین بازی خارج شد!


**کره‌ای‌ها که در مجموع نیمه اول، تیم برتر زمین بودند در پایان نیمه نخست با گلی که دریافت کردند، وضعیتشان به کلی تغییر کرده و در دیدار مقابل عمان بسیار تحت فشار هستند.

**دیدار کره شمالی-قطر با تساوی ۲-۲ خاتمه پیدا کرد و قهرمان دو دوره اخیر جام ملت‌های آسیا، در مسابقه‌ای جنجالی از پیروزی بازماند و اولین امتیاز خودش در مقدماتی را کسب کرد.

**بازی کره شمالی و قطر کماکان زیر بارش شدید باران در لائوس ادامه دارد.

**حسن کادش روی دو نمای مشابه و روی ۲ کرنر در دقایق پایانی نیمه‌ها موفق به گلزنی شد.

**هواداران استرالیا از تساوی مقابل اندونزی و شکست برابر بحرین بسیار معترض هستند و خواستار برکناری آرنولد هستند.

**با برگزاری دو گروه از گروه C، عربستان با دبل حسن کادش موفق شد چین تحت هدایت برانکو را با نتیجه دو بر یک شکست زد. همچنین جدال استرالیا و اندونزی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

**به دلیل بارش شدید باران، بازی کره شمالی و قطر متوقف شده است.

**کوردداران گلزنی در مرحله مقدماتی جام جهانی از قاره آسیا:

**قطری‌ها که در شروع نیمه نخست از کره شمالی عقب افتاده بودند، با دو گل معز علی و اکرم عفیف تا پیش از پایان ۴۵ دقیقه اول این دیدار کامبک زدند.

**کادیش بازیکنی بود که موفق شد این بار عربستان را از شکست در نیمه نخست نجات دهد.


**ورزشگاه لائوس که میزبان دیدار کره‌شمالی-قطر است، با حضور انگشت‌شمار قطری‌ها مواجه شده است.

**در شرایطی که عربستان با یک گل از چین عقب افتاده، اخراج کانو وضعیت این تیم را سخت‌تر کرد.

**ورزشگاه یک‌دست قرمز دالیان

**برانکو در ۴ تقابل با تیم ملی عربستان تنها یک برد داشته است.

**سوال AFC از مخاطبانش: آیا امارات همانطور که قطر را شکست داد، امشب هم می‌تواند تیم ملی ایران را شگفت‌زده کند؟


عربستانی‌ها با لباس جدید خود به مصاف تیم ملی چین می‌روند تا پس از توقف ناگهانی مقابل اندونزی اولین پیروزی خودشان در این دور را جشن بگیرند.

**ورزشگاه چین آماده برای شروع جدال با عربستان

**یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوران مربیگری برانکو ایوانکوویچ در راه است؛ سرمربی سابق پرسپولیس پس از شکست ۷ بر صفر چین مقابل ژاپن بسیار تحت فشار قرار گرفته و اگر نتواند امروز در برابر عربستان نتیجه خوبی کسب کند، معادله صعود چین به جام جهانی سخت‌تر می‌شود.

**این گروه به عقیده بسیاری از کارشناسان گروه مرگ است؛ گروهی که در آن ژاپن و بحرین با ۳ امتیاز در رده‌های نخست هستند و عربستان و همچنین استرالیا در کمال ناباوری به ترتیب ۱ امتیازی و بدون امتیاز هستند!

**وضعیت گروه دوم بسیار خاص است؛ در گروهی که پنج تیم از شش تیم متعلق به تیم‌های عرب زبان و حاضر در منطقه غرب آسیا هستند کره‌جنوبی با یک امتیاز در رده پنجم است و البته در هفته نخست تنها عراق موفق به کسب ۳ امتیاز شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره