نماد آخرین خبر

فن‌دایک: می‌خواهم ۲ سال دیگر در لیورپول بمانم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
فن‌دایک: می‌خواهم ۲ سال دیگر در لیورپول بمانم

تسنیم/مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید که قراردادش را با این باشگاه حداقل برای دو سال دیگر تمدید خواهد کرد.
ویرجیل فن‌دایک که وارد سال پایانی قراردادش با لیورپول شده و هشتمین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند، در تازه‌ترین اظهار نظرش درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: در هر دو تیم (تیم ملی هلند و لیورپول) من هنوز فیرجیل فن‌دایک و رهبری بزرگ هستم. به طور حتم می‌خواهم دو سال دیگر - در لیورپول و تیم ملی هلند - بمانم . من هم انسانم و احساسات دارم و به چیزهای مختلفی فکر می‌کنم، به خصوص حذف لحظه آخری‌مان توسط انگلیس در یورو 2024.

وی افزود: آن موقع بسیار ناامید و پر از احساسات بودم و شاید به نظر می‌رسید که بازی با انگلیس آخرین بازی ملی‌ام باشد. روز بعد از بازی با انگلیس به تعطیلات رفتم، توانستم زمانی را با فرزندان و خانواده‌ام بگذرانم که مهمترین چیز در زندگی‌ام هستند. من توانستم حسی که دارم را با خانواده‌ام به اشتراک بگذارم و سپس خیلی سریع همه چیز آرام شد.

مدافع هلندی لیوپول تصریح کرد: فصل گذشته فصلی بسیار طولانی و فشرده بود که یورو را هم شامل می‌شد. من روی تیم و بازیکنان تمرکز زیادی دارم و همیشه سعی می‌کنم مدام با بازیکنان صجت کنم. من سال‌ها این مسئولیت را بر عهده داشته‌ام. به عنوان کاپیتان، اول تیم مهم است و بعد خودتان اما این نباید به ضرر عملکرد شما باشد.

این مدافع هلندی که در سال 2019 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست،‌ در این مدت به این تیم برای کسب هفت جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کمک کرده است.فن‌دایک 33 ساله که تاکنون در 273 بازی برای لیورپول به میدان رفته و آمار 23 گل زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشته است، اخیراً شایعه شده بود که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و النصر عربستان قرار دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره