نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تاریخ شوکه‌کننده بازگشت استادیوم بزرگ به چرخه میزبانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تاریخ شوکه‌کننده بازگشت استادیوم بزرگ به چرخه میزبانی

ورزش 3/مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز خبری شوکه‌کننده را در مورد زمان تقریبی آماده‌سازی ورزشگاه آزادی اعلام کرد.
یکی از موضوعات مهم این فصل لیگ برتر، شرایط بد زیرساختی و ورزشگاه‌های ایران است که باعث شده چند تیم مدعی از حضور در ورزشگاه‌های خانگی خود محروم باشند.
ورزشگاه آزادی که از سال گذشته در دست تعمیر و بازسازی بوده، در این فصل به طور کلی از چرخه لیگ خارج شد تا روند آماده‌سازی آن با سرعت بیشتری انجام شود.
در حالی که استقلال و پرسپولیس با خوش خیالی امیدوار بودند که آزادی به لیگ نخبگان آسیا که از هفته آینده شروع می‌شود برسد، حالا مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز خبری باورنکردنی از زمان آماده‌سازی ورزشگاه اول کشور بیان می‌کند.
در حالی که استقلال و پرسپولیس در دو میزبانی اول خود در لیگ بیست و چهارم به اراک و قزوین رفته بودند حالا با توجه به شرایط آزادی، باید برای ماه‌های طولانی قید این استادیوم خاطره‌انگیز را بزنند.
 
حسین طلا، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز در یک برنامه تلویزیونی به صراحت اعلام می‌کند که استادیوم آزادی در بهترین حالت در نوروز ۱۴۰۵ آماده می‌شود. این به این معناست که آزادی نه تنها در تمام طول این فصل استفاده نخواهد شد، بلکه در لیگ بیست و پنجم (۱۴۰۵-۱۴۰۴) نیز در بخش عمده بازی‌ها در چرخه لیگ نخواهد بود. البته این در شرایطی است که وزیر ورزش تصمیم نداشته باشد همزمان با بازسازی، اجازه برگزاری مسابقه‌ای در آزادی را بدهد وگرنه زمان تکمیل بازسازی بیشتر هم خواهد شد.
حسین طلا در این خصوص گفت: "آخرین جلسه‌ای که ما خدمت آقای دنیامالی بودیم، ایشان فرمودند که مطالبه اجتماعی بالاست و ما مجبوریم زون‌هایی که در دست تعمیر است، وقتی بازسازی و نوسازی انجام شد، ما جمعیت پذیری‌مان را انجام دهیم و سراغ زون‌های دیگر برویم. نگاه ما تا الان این است."
مجری برنامه ادامه می‌دهد: "بنابراین اگر هیچ بازی‌ای برگزار نشود و پول به موقع داده بشود، یک سال و نیم از تیر ماه حساب کنید تا زمان تقریبی بهره‌برداری از ورزشگاه آزادی مشخص شود. این زمان چیزی حدود بهمن ۱۴۰۴ می‌شود."

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز در این خصوص اضافه می‌کند: "بهمن ۱۴۰۴ یا مثلا عید ۱۴۰۵! اگر بازی در این مدت برگزار شود، به ازای هر بازی ۴ روز به زمان آماده سازی اضافه می‌شود و به تبع آن هزینه‌ها نیز افزوده می‌شود."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره